گستران وب

نکاتی درباره بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک با استفاده از وردپرس

صرف نظر از اندازه یا عملکرد مشاغل ، شما درگیر بازاریابی محتوا هستید.گر یک فروشگاه یا شرکت کوچک را اداره می کنید ، مطمئناً  نسبت به یک شرکت در مقیاس بزرگ ، سرمایه کمتری برای ارتقاء خدمات و محصولات خود نیاز دارید. با این وجود ، این بدان معنا نیست که بدون استراتژی صحیح می توانید نتایج عالی کسب کنید .

بهمن 24 , 1398

۱. محتوای عالی ایجاد کنید

مهمترین جنبه بازاریابی محتوا ، خود محتوا است. بسیاری از مردم خود را به زحمت  می اندازند که چگونه محتوای شگفت انگیز تولید  کنند ، یا حتی فقط تصمیم می گیرند که چه موضوعاتی راجع به آن بنویسند.
بهترین توصیه برای مشاغل کوچک ساده نگه داشتن آن است. در مورد آن دسته از  اطلاعات که مشتریان شما می خواهند بدانند، فکر کنید. اخیراً چه سؤالاتی را مطرح کرده اند؟ چه چیزی پیدا کرده اید که بارها و بارها آن را  توضیح داده اید؟ اگر کسی مشکلی داشته باشد که با شما بحث کرده است ، چناچه پاسخ سوال خود را دریافت نکند به سرا غ گوگل خواهد رفت .سؤالات و نگرانی های مخاطبان مورد نظر و مشتریان موجود را بنویسید و این را به محتوا تبدیل کنید. بهترین راه برای افزودن مطالب جالب و جذاب به سایت شما از طریق وبلاگ است ، بنابراین سوالات مشتری خود را در نظر بگیرید و هر یک را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید. این پست ها را آموزنده و سرگرم کننده و مهمتر از همه برای مخاطب مورد نظر خود قرار دهید و مخاطبین را به مطالعه کردن علاقمند کنید.
اکنون ، هر زمان که مشتری یا مشتری احتمالی به جستجوی پاسخی برای سؤال خودبه  گوگل  مراجعه کند ، احتمال دارد وبلاگ شما را پیدا کند. پیدا کردن وبلاگ ودریافت پاسخ یعنی ماندن و علاقمند شدن به سایت شما و از اینجا قدمهای بعدی برای رونق کار شما برداشته می شود .

۲. از یک قالب وردپرس با کیفیت استفاده کنید

Total Content Marketing WordPress Theme

بسیاری از قالبهای وردپرس  وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، اما هنگامی که وبلاگ شما در اینترنت شروع به کار می کند ،نگرانی های شما آغاز می شود.شما قالبی می خواهید که برای بازاریابی محتوا با سرعت بالا و حرفه ای عمل کند و استفاده از آن آسان باشد . توصیه ما به شما برای هرکسب وکار یا وبلاگ استفاده از  Total است که یک قالب  عالی برای ساختن یک وب سایت بازاریابی محتوا  است.

۳. ایجاد محتوا خود را سازماندهی کنید

برای یک تجارت در مقیاس  کوچک ، می خواهید حداقل یک و یا در حالت ایده آل ، دو  پست وبلاگ در هفته ارسال کنید. افراد غالباً با ایجاد و اضافه کردن مطالب به سایت خود ، به خوبی شروع می کنند. وقتی تازه است ، انگیزه دارید! اما بعد از گذشت هفته ها تمایل به عقب افتادن دارند. اضافه کردن مرتب مطالب بسیار مهم است و بهترین راه برای این کار استفاده از ردیاب یا تقویم است. شما از یک تقویم برای جلسات یا سایر جنبه های مهم کسب و کار خود استفاده می کنید ، بنابراین چرا پست ها و تبلیغات شما از تقویم استفاده نکنند.

تقویم ویراستاری یک افزونه رایگان برای وردپرس است که به شما امکان می دهد تمام پست های برنامه ریزی شده خود را برای روز ، هفته یا ماه مشاهده کنید. این امکان را به شما می دهد تا زمان انتشار مقاله ها و اینکه چه ایده هایی را برای محتوای آینده اضافه کنید ، برنامه ریزی می کند. این اطلاعات در قالب تقویم روشن ارائه شده است.

۴.  ایمیل را فراموش نکنید

لیستی از نکات مربوط به بازاریابی محتوا بدون تماس با ایمیل کامل نخواهد بود. بسیار مهم است که سعی در جمع آوری آدرس های ایمیل بازدید کنندگان به وب سایت خود داشته باشید و همچنین لیستی از ایمیل های  مشتری را حفظ کنید. با تنظیم یک خبرنامه ایمیل یا لیست مشترکین ، می توانید هر بار که مقاله جدیدی را در وبلاگ خود ارسال می کنید به این مخاطبین دسترسی پیدا کنید. این اعلان های ایمیل به مخاطبان شما کمک می کند تا از مقالات جدید آگاه شوند و آنها را به بازدید از سایت شما  ترغیب کند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.

 

MailChimp یک راه حل قدرتمند برای بازاریابی ایمیل است. با نصب افزونه WordPresMailChimp for s و ثبت نام با MailChimp ، می توانید شروع به ساختن لیست پستی کنید. از طریق MailChimp ، می توانید به طور خودکار محتوای جدید خود را به همه یا گروهی از لیست پستی خود به ایمیل ارسال کنید. این یک روش مهم برای تعامل با مشتریان و احضار مخاطبان برای وبلاگ و بقیه وب سایت شما است.

۵- رسانه اجتماعی خود را مدیریت کنید

رسانه اجتماعی یکی دیگر از روشهای مهم به اشتراک گذاری مطالب و تبلیغ سایت شماست. هر نوع شغلی که داشته باشید باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید. هرچه مقالات بیشتری تولید کنید و در کانال های مختلف رسانه های اجتماعی  به اشتراک بگذارید ، مطالب شما بیشتر در معرض مخاطبان قرار می گیرد.

آسانترین راه برای اشتراک گذاری مطالب و تشویق مردم برای جستجوی  شما در رسانه های اجتماعی ، اضافه کردن دکمه های اشتراک گذاری به سایت شما است. Social Warfare یک افزونه وردپرس freemium است که در اشتراک گذاری اجتماعی  تخصص دارد.
علاوه بر تهیه دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی ، به جنبه های دیگر بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز کمک می کند ، از جمله ارائه گزینه هایی برای تصاویر خاص Pinterest و ایجاد نقل قول های مناسب برای توییتر. این افزونه وب سایت شما را به ابزارهایی که برای شروع به اشتراک گذاری مطالب خود و ایجاد یک اجتماع قوی رسانه های اجتماعی که نیاز شماست ، مجهز می کند.

۶. با CoSchedule وقت صرفه جویی کنید

یکی از اصلی ترین مشکلات بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی به طور کلی این است که می تواند زمان گیر باشد. ایجاد مداوم محتوای جدید و اشتراک مداوم آن در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی می تواند یک کار تمام وقت در درون خودش باشد. CoSchedule می تواند در این زمینه به شما کمک کند و در وقت و انرژی زیادی صرفه جویی  کند.

CoSchedule یک افزونه برتر وردپرس است (با یک آزمایش ۱۴ روزه رایگان) که کمی شبیه تقویم تحریریه است. با این حال ، CoSchedule نه تنها به برنامه ریزی مقالات وبلاگ شما بلکه به تمام پست های رسانه های اجتماعی که با آن همراه هستند کمک می کند. همچنین این امکان را به شما می دهد که دوباره پست های قدیمی را به راحتی به اشتراک بگذارید ، بنابراین لازم نیست دائماً در حال ایجاد محتوای جدید باشید. همه این کارها از داشبورد وردپرس انجام می شود و باعث صرفه جویی در زمان پرش از یک سایت به سایت دیگر  می شود.

۷. برای کمک به بهبود استراتژی بازاریابی محتوا از Analytics استفاده کنید

تجزیه و تحلیل بخش مهمی در بازاریابی محتوا است. این امکان را به شما می دهد تا ببینید که چند نفر به سایت شما نگاه می کنند ، چگونه شما را پیدا کرده اند ، به چه محتوایی علاقه مند هستند و به چه صفحاتی نمی پردازند و همچنین موارد دیگر.

Google Analyticator یک افزونه عالی وردپرس رایگان است که شما را قادر می سازد آمارهای واقعی را از داخل داشبورد وردپرس خود مشاهده کنید. اطلاعات ارائه شده به شما در بهبود استراتژی بازاریابی محتوا کمک می کند. با داشتن این اطلاعات مسلح می توانید مطالب خود را با منافع مشتریانتان بیشتر مرتبط کنید.

Sprout Social خدماتی است که به شما کمک می کند تا نحوه عملکرد محتوای شما در شبکه های اجتماعی مختلف را کنترل کنید. این یک راه حل عالی است که ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد ، و معیارهای رسانه های اجتماعی آن بسیار چشمگیر است.
ابزارهای موجود در Sprout Social به شما این امکان را می دهد تا واقعاً در چگونگی کمک به سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی  ، مکان مورد نظر مخاطبان خود و اینکه چه محتوایی علاقه مند هستند و به اشتراک بگذارید ، دقت کنید. این نوع اطلاعات به شما کمک می کند تا سایت خود را به روشی صحیح ، با افراد مناسب در زمان مناسب ، در مکان مناسب ، به بازار عرضه کنید!
آنچه بیان شد ، نکاتی است که جنبه های مهم بازاریابی محتوا را معرفی می کند. اگر می خواهید شغل شما رونق بگیرد ، ارزش دارد برای اجرای هرکدام وقت بگذارید. سپس برای استفاده مداوم از آنهابرنامه  ریزی کنید. امیدواریم در کاری که قصد انجام آن را دارید موفق باشید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *