گستران وب

۵ مورد از بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس

آیا شما به دنبال بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس برای سایت خود هستید ؟ نظرسنجی آنلاین بسیار جذاب است و می تواند برای افزایش تعامل کاربران در وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرد . در این مقاله ، ما بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس را مقایسه خواهیم کرد .

شهریور 23 , 1397

۵ مورد از بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس

آیا شما به دنبال بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس برای سایت خود هستید ؟ نظرسنجی آنلاین بسیار جذاب است و می تواند برای افزایش تعامل کاربران در وب سایت شما مورد استفاده قرار گیرد . در این مقاله ، ما بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس را مقایسه خواهیم کرد .

5 مرد از بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس

چرا باید از یک افزونه نظر سنجی در وردپرس استفاده کنیم ؟

نظرسنجی های آنلاین یک راه سرگرم کننده و آسان برای نگه داشتن مخاطبان در وب سایتتان است . به همین دلیل وب سایت های محبوب مانند BuzzFeed به طور مرتب از آنها برای ایجاد محتوا استفاده می کنند و کاربران وقت خود را در اینگونه وب سایت می گذرانند .

بسیاری از افزونه های نظرسنجی وردپرس وجود دارد که می تواند به شما در نظرسنجی های اینترنتی به وب سایت شما کمک کند . در اینجا چند چیز است که ما در افزونه نظرسنجی وردپرس دنبال خواهیم کرد :

  • باید استفاده از آن آسان باشد به طوری که به راحتی بتوان در آن ها نظرسنجی ایجاد کرد .
  • نظرسنجی ها باید به خوبی ظاهر شوند و می توانند به راحتی در هر نقطه از جمله پست ها ، صفحات ، و یا ابزارک های نوار کناری اضافه شوند .
  • افزونه نظرسنجی باید سریع باشد و نباید سرعت وب سایت یا تجربه کاربر را تحت تاثیر قرار دهد .
  • باید بتواند نتایج نظرسنجی را با نمودارها نمایش دهد .

به این ترتیب ، اجازه دهید نگاهی به بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس داشته باشیم .

۱. WPForms

WPForms بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس است و برنامه حرفه ای آن شامل نظرسنجی قدرتمند و افزونه نظرسنجی می باشد . این افزونه به شما این امکان را می دهد تا به راحتی نظرسنجی های آنلاین را ایجاد کنید ، آنها را در هر جایی از سایت خود جاسازی کنید و نتایج را با نمودار های زیبا نمایش دهید . شما می توانید فیلدهای فرم های مختلف را بکشید و رها کنید تا کاربران بتوانند چندین یا یک پاسخ را انتخاب کنند . WPForms به شما اجازه می دهد از تصاویر به عنوان انتخاب نظرسنجی همراه با متن استفاده کنید .

پس از گرفتن رای از کاربران ، نتایج نظرسنجی می تواند به طور خودکار در همان صفحه نمایش داده شود . شما همچنین می توانید نتایج نظرسنجی در هر نقطه از سایت خود را نشان دهید . WPForms شما را قادر می سازد تا نتایج نظرسنجی را برای تاریخ بعدی وارد کنید تا در ارائه پاورپوینت خود و دیگر حالت های آفلاین موجود باشد .

۲. YOP Poll

افزونه نظرسنجی YOP یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد که  نظرسنجی های آنلاین را به وب سایت خود اضافه کنید . این برنامه رایگان و دارای محیط استفاده آسان است و در وردپرس نصب می شود .

شما می توانید نظرسنجی ، نمایش نظرسنجی در چند صفحه ، نمایش نتایج نظرسنجی در تعداد و درصد ، بازنشانی نظرسنجی در هر زمان و بیشتر را به وب سایت خود اضافه کنید . این افزونه به شما کمک می کند تا در محدود کردن نظرسنجی به کاربران مهمان / ثبت شده و مسدود کردن کاربران توسط کوکی ، IP یا نام کاربری را انجام دهید .

نظرسنجی YOP می تواند نتایج را در سبک های مختلف نمایش دهد . ویژگی بایگانی آن به شما این امکان را می دهد که نتایج نظرسنجی قبلی را که توسط تاریخ شروع و پایان نظرسنجی مرتب شده اند ، نشان دهید .

۳. WP-Polls

WP-Polls یک راه حل نظرسنجی ساده ، قابل استفاده آسان و رایگان برای سایت وردپرسی شماست . این افزونه به شما اجازه می دهد تا شما در نظرسنجی های آنلاین خود در صفحات ، پست ها و مناطق ابزارک وب سایت خود اضافه کنید .

کاربران می توانند چندین گزینه را در نظرسنجی انتخاب کنند . WP-Polls به طور خودکار نتایج را پس از انتخاب کاربران انتخاب می کند . اگر می خواهید نظر خود را سفارشی کنید و کمی کد گذاری کنید ، می توانید موضوع را تغییر دهید و سبک سفارشی CSS را به نظرسنجی خود اضافه کنید .

۴. Polldaddy Polls and Ratings

نظرسنجی و رتبه بندی Polldaddy یکی دیگر از افزونه های رایج وردپرس است . این افزونه به شما این اجازه را می دهد تا شما به ایجاد و مدیریت نظرسنجی از داشبورد وردپرس خود بپردازید .

شما می توانید یک نظرسنجی چندگانه ایجاد کنید ، یک تاریخ نزدیک برای نظرسنجی ، نمایش / مخفی کردن نتایج نظرسنجی در سایت خود ، سفارشی کردن ظاهر نظرسنجی خود و غیره را ایجاد کنید . Polldaddy به شما اجازه می دهد تا نظرسنجی های خود را در سایر سایت های وردپرس قرار دهید . این مانع از پاسخ چندگانه از همان کاربران با فیلتر کردن IP اصلی است . این یک افزونه رایگان است با این حال ، برای ایجاد یک کلید API ، به یک حساب در WordPress.com نیاز خواهید داشت .

۵. Responsive Poll

Responsive Poll یکی دیگر از افزونه های نظرسنجی وردپرس است . این افزونه به شما این اجازه را می دهد تا شما به ایجاد فرم نظرسنجی ساده در سایت خود بپردازید . شما می توانید نظرسنجی های متعدد در یک صفحه را اضافه کنید ، نظرسنجی های چندگانه ای را ایجاد کنید ، نتایج نظرسنجی را با اثرات انیمیشن نمایش دهید ، تاریخ شروع و پایان نظرسنجی و غیره را تنظیم کنید .

Responsive Poll به شما این اجازه را می دهد تا شما برای اضافه کردن یک تصویر برای هر گزینه در نظر سنجی خود ایجاد کنید . این افزونه همچنین به شما اجازه می دهد تا نظرسنجی را به شما پیوست کنید و نظر سنجی های تکراری ایجاد کنید . نسخه رایگان افزونه کاملا دارای امکانات محدود است.

ما امیدواریم که این مقاله به شما در پیدا کردن بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس برای استفاده در وب سایتتان کمک کند . همچنین با کلیک برروی این متن می توانید آموزش های رایگان گذشته ما را مطالعه فرمایید .

۳/۵ - (۱ امتیاز)

One thought on “۵ مورد از بهترین افزونه های نظرسنجی وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *