گستران وب

همه ما نسبت به مفهوم “Surface Phone” پروژه Andromeda پروژه Microsoft مشغول به کار بوده ایم که یک گوشی هوشمند را به یک مینی تبلت تبدیل می کند، اما هنگامی که صفحات انعطاف پذیر بالغ تر می شوند، ممکن است نرم افزار مناسبتری را برای ساده ساختن اسمارتفونهای غول پیکر موجود خود پیدا کنند.

Techconfigurations یک مفهوم از Motorola RAZR V4 معرفی کرده است .

شاید تا به حال نام  “Surface Phone” ( پروژه Andromeda در شرکت Microsoft ) به گوش شما خرده یاشد ، که یک گوشی هوشمند را به یک مینی تبلت تبدیل می کند . اما هنگامی که صفحه انعطاف پذیر آن بزرگ تر می شود باید نرم افزار مناسب تری را برای ساده ساختن اسمارت فون های غول پیکر خود پیدا کند .

Techconfigurations یک سیله ی مشابه Motorola RAZR V4 را معرفی کرده است .

موتورولا RAZR V4 دارای ۳ صفحه نمایش ۶inch foldable primary است . یک صفحه نمایش ۲.۵ اینچی خارجی برای استفاده در حالت بسته و یک صفحه نمایش چند منظوره ۰.۷۵ اینچ با یک اسکنر اثر انگشت ، این صفحه نمایش کوچک نیز می تواند به رابط کاربری و برنامه های کاربردی که میانبرهای مهم ترین توابع را ارائه می دهد، سازگار باشد . مانند برنامه کاربردی پیام رسان ، صفحه نمایش کوچک و چند مورد مشابه دیگر .

در موتورولا RAZR V4، ما از یک صفحه نمایش ۶ اینچ با قابلیت انعطاف پذیری استفاده می کنیم که می تواند به آسانی به یک فاکتور بسیار جمع و جور تبدیل شود که باعث می شود کاربر بتواند آن را به راحتی حمل کند .

بنابراین مفهوم موتورولا RAZR V4 دارای صفحه نمایش QHD AMOLED با صفحه نمایش ۶ اینچ با اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش جدا از آن است که یک صفحه نمایش بیرونی ۲.۵ اینچ برای استفاده در حالت بسته و یک صفحه نمایش چند منظوره ۰.۷۵ اینچ وجود دارد .

این دستگاه توسط چیپ ست Snapdragon 855 و ۶ گیگابایت RAM  به همرا ۱۲۸/۲۵۶GB of ROM است .

منبع : mspoweruser

 

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging enviroment