گستران وب

به اشتراک گذاشتن محصولات وب سایتتان توسط خود شما یا کاربرانتان در شبکه های اجتماعی کمک شایانی به بازدید وب سایت شما خواهد کرد . حال شاید فکر کنید چگونه می توانید کاربرانتان را به این کار وادارید یعنی اینکه مطالبتان را کاربرانتان به اشتراک بگذارند . شما با ارائه دادن کد تخفیف به کاربرانتان که محصولات موجود در فروشگاه ووکامرسی شما را به اشتراک می گذارند می توانید آن ها را به این کار وادار کنید .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید به مشتریانی که از سایت شما بازدید می کنند و مطالبتان را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند کد تخفیف ارائه کنید .در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه کاربردی با ما همراه باشید .

کد تخفیف ووکامرس به شرط اشتراک گذاری

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان WooCommerce Social Share Discount Coupon در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۵۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴ را ازآن خود نماید .

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان WSSDC Settings Page در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه افزونه هدایت شوید.

حال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید تنظیمات افزونه را بر اساس توضحات ارائه شده در زیر سفارشی سازی کنید.

Enable Facebook Sharing: فعال سازی امکان ارائه تخفیف با اشتراک گذاری محصول در فیسبوک

Facebook Description: متن مورد نظر برای اشتراک گذاری در تایم‌لاین فیسبوک

Enable Twitter Sharing: فعال سازی امکان ارائه تخفیف با اشتراک گذاری محصول در توییتر

Twitter Description: متن مورد نظر برای اشتراک گذاری در تایم‌لاین توییتر

Coupon Amount: میزان تخفیف محصول به شرط اشتراک گذاری در شبکه‌ها اجتماعی، امکان تخفیف هم می‌تواند به صورت مبلغ باشد و هم به صورت درصدی حال اگر مایل هستید تا به صورت درصدی ارائه شود تیک گزینه Coupon Amount is in را فعال کنید اما در غیر اینصورت در صورت تمایل به صورت مبلغ از آن صرف نظر کرده و مبلغ مورد نظر برای تخفیف در سبد خرید را انتخاب کنید.

Enable Coupon on: از این بخش می‌توانید تعیین کنید تا کد تخفیف چه زمانی به کاربر ارائه شود. در صورت انتخاب گزینه Cart page کد تخفیف به محض اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی مورد نظر ارائه خواهد شد، اما در صورت انتخاب گزینه Thank you page پس از اینکه کاربر اشتراک گذاری را انجام داد یک پیغام تشکر به وی نمایش داده شده و سپس کد تخفیف نمایان می‌گردد.

کد تخفیف ووکامرس به شرط اشتراک گذاری محصول

حال پس از ذخیره تنظیمات همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید دکمه‌ای قرار داده شده است که با کلیک بر روی آن کاربر قادر به اشتراک گذاری محصول در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود.

پس از کلیک بر روی دکمه Click Here پنجره‌ای مشابه تصویر باز شده و کاربر مشتری به انتخاب خود قادر خواهد بود تا محصول مورد نظر را در توییتر و یا فیسبوک به اشتراک گذاشته و کد تخفیف را دریافت کند.

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *