گستران وب

اگر شما قصد راه اندازی یک وب سایت برای داستان آنلاین را دارید ما این افزونه را به شما معرفی می کنیم . بدین ترتیب وقتی شما محتوایی را در وب سایت خود منتشر می کنید حال این محتوا می تواند متن ، تصوی و یا صوت باشد کاربرانتان علاوه بر این که قادر به مشاهده آن محتوا می باشد قادر خواهند بود تا این محتوا را به صورت صوتی بشنوند و از تصاویر منتشر شده به وسیله ی شما کاملا موضوع را درک کنند .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا به شما همراهان همیشگی افزونه ایی را معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید اقدام به نمایش صوتی تصاویر وردپرسی بکنید و همین قابلیت را در سیستم وردپرس خود پیاده سازی کنید و در واقع یک کد داستان آنلاین در وب سایت خود قرار دهید تا کاربرانتان بتوانند به صورت سمعی و بصری آن رادریافت کنند . پس در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه با ما همراه باشید .

نمایش صوتی تصاویر وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Audio Story Images در مخرن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۳۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۵ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به تصاویر استفاده شده در نوشته‌های خود فایل صوتی با فرمت mp۳. اضافه کنید تا همراه با تصویر مورد نظر پخش شود.

نصب و راه‌اندازی

پس از نصب و راه اندازی افزونه مشابه تصویر زیر به رسانه سایت وردپرسی خود مراجعه کرده و سپس برای تصویری که قصد دارید تا فایل صوتی به آن اضافه کنید را انتخاب کرده و از ستون جدیدی که با عنوان Audio Story به این قسمت اضافه شده است بر روی دکمه Attach کلیک کنید تا فایل صوتی با فرمت mp۳. را به آن اضافه کنید.

پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره‌ای برای شما باز خواهد شد که در آن به فایل‌های صوتی آپلود شده در رسانه وردپرس دسترسی خواهید داشت. مشابه تصویر فایل صوتی مورد نظر برای تصویر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب فایل صوتی بر روی دکمه Select کلیک کنید تا فایل صوتی ضمیمه فایل تصویری شود. حال به صفحه افزودن و یا ویرایش نوشته مراجعه کرده و با کلیک بر روی دکمه افزودن پرونده چندرسانه‌ای فایل تصویری که آهنگ خود را ضمیمه آن کرده‌اید را انتخاب کرده و به نوشته اضافه کنید.

حال پس از افزودن و انتشار نوشته مشابه تصویر خواهید دید که یک آیکون صوتی در گوشه سمت چپ تصویر اضافه شده است که با کلیک بر روی آن فایل صوتی شروع به پخش خواهد کرد.

به همین ترتیب می‌توانید از چندین تصویر و صوت در نوشته خود استفاده کرده و به شرح یک داستان و ماوقع به همراه تصویر و صوت بپردازید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *