گستران وب

نمایش دسته موضوعی افزونه edd و برچسب محصولات وردپرس

همینطور که می […]

تیر 25 , 1396

همینطور که می دانید یکی از بهترین پلاگینهای وردپرس برای طراحی سایت فروش آنلاین فایل و محصولات مجازی به طوریکه محصول خریداری شده پس از پرداخت و واریز آنلاین مبلغ کالا با ارسال لینک دانلود محصول به ایمیل خریدار قابل دانلود می باشد، افزونه edd یا easy digital download است. اگر می خواهید با استفاده از افزونه دانلود به ازای پرداخت وردپرس سایت فروش فایل راه اندازی کنید می توانید آنرا با پوسته وردپرس سازگار کنید تا بازدهی بیشتری داشته باشد مثلا می توان توسط کد نمایش دسته موضوعی افزونه edd در قالب وردپرس در بخشی از سایت دسته بندی محصولات را نمایش داد دسترسی کاربران به فهرست طبقه بندی شده فروشگاه فایل راحت تر باشد. در این مطلب از گستران وب کد و توابع کار با دسته بندی موضوعی پلاگین دانلود در قبال دریافت وجه را می آموزید پس همراه ما باشید.

در وردپرس با استفاده از تابع the_category در حلقه کوئری امکان نمایش نام دسته بندی که مطلب در آن قرار دارد میسر می شود اما این تابع برای افزونه edd جوابگو نیست و برای نمایش نام دسته بندی محصول در مطلب معرفی آن باید از کد زیر (کد اول) استفاده کرد همچنین برای نمایش فهرست تمام دسته بندی موضوعی که در داخل افزونه edd ساخته ایم می توانیم با ایجاد تغییراتی در تابع wp_list_categories آنرا در هر مکان از قالب وردپرس نمایش دهیم برای اینکار از کد دوم استفاده کنید.

// show cat in wordpress loop - products page
<?php echo get_the_term_list( $post->ID, 'download_category' , ' ' , ' , ' , '' ); ?>
// all edd category show in theme
<ul>
<?php wp_list_cats('sort_column=NAME&optioncount=0&hierarchical=1&taxonomy=download_category'); ?>
</ul>

برای نمایش تگ مطالب وردپرس از تابع the_tags استفاده می کنیم اما این تابع توانایی نمایش برچسب محصولات edd را ندارد و برای نمایش تگ کالا در مطلب باید از تابع زیر استفاده کرد.

<?php echo get_the_term_list( $post->ID, 'download_tag', '', ', ', '' ); ?>

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *