گستران وب

زیبایی در محتوای سایت ( نوشته ها ، عکس ها و …. ) یکی دیگر از مواردی است که شما باید به آن بپردازید . حتما تا کنون مشاهده کرده اید که در برخی از وب سایت ها عکس ها را به صورت مرتب و زیبا به شما نمایش می دهند . در نظر بگیرید که همین وب سایت ها همین عکس ها را به صورت نامنظم نمایش دهند اگر شما به عنوان کاربر در این وب سایت حضور داشته باشید آیا وجود این موضوع باعث دلسردی شما نمی شوید ؟ حال این سوال به عنوان مدیر یک وب سایت وردپرسی در ذهن شما به وجود می آید که آیا می توان از این مشکل جلوگیری کرد یا خیر ؟
تیم گستران وب قصد دارد تا در این مقاله افزونه ایی را به شما معرفی کند که به وسیله ی آن قادر باشید تا عکس های موجود در وب سایت خود را به صورت مرتب نمایش دهید . در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه کاریردی با ما همراه باشید .

نمایش تصاویر به صورت مربعی در وردپرس

افزونه photo gallery یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می‌باشد که توسط‌ آن قادر به نمایش تصاویر سایت خود به صورت مربعی و با جلوه ای زیبا در وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق بخش افزودن افزونه در بخش پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب در بخش ارسال نوشته و در نوار ابزار ویرایشگر آن، می توانید تصاویر مورد نظر خود را به صورت گالری اضافه نمایید :

در بخش اول می توانید نحوه نمایش آن را مشخص کنید که ممکن است به صورت بندانگشتی یا اسلایدر کامل نمایش دهید و همچنین می توانید تنظیمات مربوط به آن را انتخاب کنید؛ به طور مثال می توانید عنوان تصویر را نمایش دهید یا قابلیت های دیگری به آن بیفزایید. پس از اعمال تنظیمات با کلیک بر روی insert آن را در نوشته خود قرار دهید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *