گستران وب

یکی از بخش هایی که از وب سایت شما جداشدنی نیست فایل ها و محتوای رسانه ایی است که شا دز سایت خود قرار می دهید ، که از این بخش ها می توان تصاویر ، فایل های دانلود و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد .
یکی از مواردی که اکثر سایت ها برای دانلود در اختیار کاربران خود قرار می دهند فایل pdf می باشد البته نباید این نکته فراموش کرد که برخی از سایت ها آن را به صورت آنلاین به شما نمایش می دهند .
استفاده از این امکان ، منظور نمایش آنلاین فایل pdf است ، کمک بسیار زیادی به ماربرانتان می کند تا بدون این که آن را دانلود کنند قادر باشند تا فایل مورد نظر را مشاهده کنند .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید فایل های pdf را در وب سایت وردپرسی خود به صورت آنلاین نمایش دهید . در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه با ما همراه باشید .

آموزش نمایش آنلاین فایل های pdf در وردپرس

افزونه PDF Embedder یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به نمایش آنلاین فایل های pdf در سایت وردپرسی خود خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق بخش افزودن افزونه در بخش پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب بخشی در پیشخوان وردپرس به نام PDF Embedder نمایان می شود که از طریق بخش تنظیمات در دسترسی خواهد بود و توسط آن می توانید تنظیمات افزونه را اعمال نمایید:

در این بخش می توانید تنظیماتی نظیر سایز پیشفرض برای نمایش pdf، مکان نوار ابزار و … را مشخص کنید تا به صورت دلخواه شما نمایان شود؛ همچنین در تب های دیگر تنظیمات موبایل نیز در دسترس است.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *