گستران وب

از قابلیتهای جالب و کاربردی که میتوان برای محصولات ووکامرس ایجاد کرد امکان مشاهده سریع جزئیات محصول می باشد، در این حالت لینکی در توضیحات کلی کالا با نام مشاهده سریع یا quick view ایجاد میشود که با کلیک روی آن توضیحات کلی کالا به همراه گالری تصاویر ووکامرس و لینک خرید محصول به صورت پاپ آپ و در پنجره لایت باکس نمایش داده میشود در واقع بدون رفتن به ادامه مطلب محصول میتوان اطلاعات کاملی را مشاهده و خرید کالا را انجام داد. با ایجاد چنین امکانی در فروشگاه میتوان در وقت کاربران و خریداران برای انتخاب نهایی محصول مورد نظرشان صرفه جویی کرد. در این مطلب از گستران وب به معرفی دو افزونه کاربردی برای مشاهده سریع جزئیات محصول ووکامرس یا WooCommerce Quick View می پردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

اولین افزونه YITH WooCommerce Quick View نام دارد که یکی از بهترین انتخابها برای ایجاد قابلیت پیش نمایش سریع محصولات است. پس از نصب و فعال سازی افزونه گزینه ای به اسم نمایش سریع محصول در حلقه لوپ ووکامرس افزوده میشود که با کلیک بر روی آن بازدیدکنندگان میتوانند پیش نمایش و اطلاعات کلی محصول را مشاهده کنند، معمولا حلقه ووکامرس در صفحه دسته بندی و بایگانی محصولات قرار دارد. در تنظیمات افزونه امکان انتخاب متن دکمه نمایش سریع، انتخاب رنگ جعبه لایت باکس، انتخاب رنگ متن و لینک و در نهایت قابلیت فعال و غیرفعال کردن حالت نمایش سریع قرار دارد.

افزونه بعدی WooCommerce Products Quick View نام دارد، این پلاگین نیز عملکردی کاملا مشابه افزونه اول دارد و تنها در برخی جزئیات بایکدیگر متفاوت هستند پیشنهاد میکنیم برای دریافت بهترین نتیجه هر دو پلاگین را نصب و تست کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *