گستران وب

فرم نظرات برای وب سایت های تحت وردپرس بسیار کابردی و مهم می باشد که به وسیله ی آن مدیران سایت قادر خواهند بود تا از نظرات و پیشنهادات کاربران در مورد مطالب مختلف سایت خود بهرمنده مند شوند و کاربران نیز با اشتراک گذاری این مطالب قادر خواهند بود تا پاسخ ابهامات خود را در مورد مطلب مورد نظر چه از کاربران یا مدیران سایت دریافت کنند و این بخش بستر ارتباطی مناسبی بین شما و کاربرانتان خواهد شد .
یکی از مشکلات بسیار مهمی که در اکثر وب سایت های تحت وردپرس یافت می شود پیش فرض بودن فرم های ارتباطی سایت می باشد که اصولا در این فرم ها فقط فیلدهای نام ، ایمیل و نظر هر شخص کاربر را دریافت می کنند اما در بعضی مواقع به منظور ارتباط بیشتر بین کاربران و مدیران سایت نیاز به اطلاعات بیشتری می باشد اما در اینجا این موضوع مطرح می شود که شخصی سازی فرم ارتباط به وسیله کدنویسی کار بسیار دشواری می باشد و نیاز به تخصص تجربه و دانش مربوط به این موضوع می باشد تا شما بتوانید اقدام به شخصی سازی این قسمت از وب سایت نمایید .
تیم گستران وب در این مطلب در نظر دارد تا به شما آموزش دهد که چگونه بدون دانش برای کدنویسی و فقط به وسیله ی یک افزونه بتوانید قسمت نظرات سایت خود را شخصی سازی کنید .

افزونه ایجاد فیلد اضافی در بخش نظرات وردپرس WordPress Comments Fields

افزونه WordPress Comments Fields یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به شخصی سازی فرم نظرات در سایت وردپرسی خود و همچنین افزودن انواع فیلد دلخواه خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا آن را از طریق بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس نصب کنید. پس از نصب تنظیمات مربوط به آن در بخش منوی پیشخوان ظاهر می شود که برای ایجاد فیلد اضافی باید وارد این بخش شوید :

برای ایجاد فیلد دلخواه، قادر به استفاده از فضای متنی، لیست بازشو برای انتخاب،دکمه های رادیویی یا چک باکس هستید؛ تفاوت دکمه رادیویی با چک باکس این است که در دکمه رادیویی کاربر قادر به انتخاب یک مورد و در چک باکس قادر به انتخاب چند مورد می باشد. به عنوان نمونه در این عکس ما اقدام به ایجاد فیلد متنی برای دریافت اکانت توییتر فرد مقابل می نماییم که باید اطلاعاتی نظیر کلاس ایدی، عنوان، توضیحات، پیغام خطا و همچنین عرض فیلد مورد را انتخاب کنید تا در فرم مورد نظر نمایش داده شوید و در نهایت تنظیمات مورد نظر را ذخیره نمایید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *