گستران وب

در این افزونه که ویرایشگر پیشرفته وردپرس نام گرفته است این امکان برای شما فراهم شده است که شما می توانید به راحتی با استفاده از آن برای مطالب مورد نظرتان که قصد قرار دادن در وب سایت خود را دارید از انواع اندازه فونت ، ترازبندی ، افزودن جدول در وردپرس و بسیاری موارد کاربردی دیگر استفاده کنید تا بتوانید مطالب نوشته شده به وسیله ی خودتان را و برگه های خود را به صورت کاملا اصولی و استاندارد ایجاد نمایید .
دراین مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی بسیار کاربردی در این زمینه را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن شما بتوانید ویرایشگر وب سایت خود را تغییر داده و از ابزار های مختلفی برای برای مدیریت محتوای نوشته خود بهره ببرید .

ویرایشگر پیشرفته وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان TinyMCE Advanced در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲ میلیون نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۶ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا از ابزارهای مدیریت متن برای ویرایشگر وردپرس استفاده کنید.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان TinyMCE Advanced در بخش تنظیمات سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات ویرایشگر مراجعه کرده و از ابزارهایی که قصد دارید تا از آنها در ویرایشگر خود استفاده کنید را سفارشی‌سازی کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید با استفاده از خاصیت کشیدن و رها کردن هر یک از ابزارهایی را که در قسمت Unused Buttons قرار دارند را برداشته و در کادر بالایی قرار دهید تا پس از ذخیره‌سازی تنظیمات ابزار مورد نظر به ویرایشگر وردپرس اضافه شود.

تنظیمات بخش Options

List Style Options: با استفاده از این بخش قادر خواهید بود تا ابز ابزاری برای مدیریت استایل وردپرس استفاده کنید.

Context Menu: با فعال کردن این گزینه با راست کلیک کردن در ویرایشگر وردپرس منوی مربوط به محتوای راست کلیک تغییر کرده و قادر خواهید بود تا به سادگی محتوای نوشته خود را مدیریت کنید.

Font sizes: با فعال کردن این گزینه نیز امکان تغییر اندازه فونت متن بر اساس پیکسل فراهم خواهد شد.

حال پس از ذخیره سازی تنظیمات مشابه تصویر زیر خواهید دید که ویرایشگر پیش‌فرض وردپرس تغییر کرده و در آن قادر خواهید بود تا از ابزار گوناگونی برای مدیریت متن خود استفاده کنید که شامل مواردی همچون افزودن جدول در وردپرس، استفاده از اموجی و شکلک، امکان تعیین رنگ پس‌زمینه برای متن و… خواهد بود.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *