گستران وب

افزونه نمایش لودینگ صفحه در وردپرس PACE Pro

نمایش لودینگ برای […]

مرداد 3 , 1396

نمایش لودینگ برای صفحات سایت ، در وب سایت هایی که با وردپرس راه اندازی و کار می کنند بسیار باب شده است که این امر موجب شده که امروزه بسیاری از وب سایت ها از این افزونه استفاده کنند که تا به صورت های مختلف چه به صورت درصدی ، نمودار و یا به اشکال مختلف لود شدن صفحات در سایت را نمایش دهد .

در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را که در بالا از آن یاد شد برای دانلود و آموزش در این مقاله برای شما همراهان همیشگی قرار دهد تا به کمک آن میزان بارگذاری و لود شدن در وب سایت های تحت وردپرس بر اساس اشکالی که در بالا هم از آن ها نام بردیم نمایش داده شود .

نمایش لودینگ صفحه در وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان PACE Pro در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا از استایل‌های مختلفی برای نمایش صفحه لودینگ وردپرس استفاده کنید.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان PACE Pro در بخش نمایش پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات و سفارشی سازی افزونه هدایت شوید.

نمایش لودینگ صفحه در وردپرس

حال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید ابتدا از بخش Progress Bar Style استایل دلخواه و مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در فیلد Progress Bar Color رنگ مورد نظر برای نمایش لودینگ صفحه را انتخاب کنید و در نهایت با فعال کردن تیک گزینه Activate Site Wide حالت فعال کردن سایت در حالت گسترده را فعال کنید تا صفحه لودینگ در وردپرس نمایش داده شود.

در نهایت بر روی ذخیره تنظیمات کلیک کرده و آدرس سایت خود را جهت مشاهده نمایش صفحه لودینگ وردپرس باز کنید، خواهید دید تا هنگام بارگزاری کامل بر اساس تنظیمات افزونه میزان بارگزاری سایت نیز در آن نمایش داده خواهد شد، در زیر تصویر gif. از کلیه استایل‌های افزونه را نشاهده می‌کنید که می‌توانید از هر یک از آنها برای نمایش بارگزاری صفحه استفاده کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

2 دیدگاه در “افزونه نمایش لودینگ صفحه در وردپرس PACE Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging enviroment