گستران وب

قابلیت بسیار جالب و کاربردی وردپرس نمایش به صورت پیش نمایش است که با استفاده از آن شما می توانید قبل از اینکه نوشته ای را در وب سایت خود انتشار دهید آن را مشاهده کرده و در صورت وجود ایراد قبل از انتشار عمومی ان را برطرف کنید .
دراین مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن قارد باشید این امکان را در وب سایت وردپرسی خود فراهم کنید تا هر کدام از کاربرانتان که قصد دارید تا پیش نمایش نوشته شما را مشاهده کنند این امکان را برایشان فراهم کنید .

مشاهده پیش نمایش مطالب وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Public Post Preview در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۸ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا امکان مشاهده پیش نمایش نوشته را برای هر کاربری فراهم کنید.

نصب و فعال سازی

این افزونه نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و کافی است آن را نصب کرده و به صفحه ویرایش نوشته مراجعه کنید. حال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید گزینه‌ای با عنوان Enable public preview در بخش انتشار نوشته اضافه شده است که با فعال کردن تیک این گزینه امکان مشاهده نوشته به صورت پیش نمایش برای هر کاربری فراهم خواهد شد.

مشاهده پیش نمایش مطالب وردپرس

حال همانطور که مشاهده می‌کنید یک لینک به شکل بالا به شما ارائه خواهد داد که می‌توانید آن را در اختیار هر کاربری که می‌خواهید تا نوشته را در حالت پیش‌نویس بدون اینکه نیازی به لاگین در سایت باشد مشاهده کند قرار دهید.

در این صورت نوشته شما مشابه یک نوشته عادی برای وی نمایش داده شده و نیازی به اینکه کاربر مورد نظر در سایت ثبت‌نام کرده و امکان مشاهده نوشته را که برای نقش کاربری نویسنده، ویرایشگر و.. قرار دارد را داشته باشد می‌تواند نوشته مورد نظر را با جزییات کامل آن مشاهده نماید.

برای غیرفعال کردن پیش نمایش نیز کافی است تا تیک این گزینه را بردارید تا به حالت Disable تبدیل شده و کاربران با داشتن لینک نتوانند دیگر پیش نمایش نوشته را مشاهده کنند.

 

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *