گستران وب

فروش با قیمت های مختلف به کاربران با سطح در خواست های مختلف می تواند امر بسیار مهمی برای توسعه کسب و کار شما باشد که این امر در یک فروشگاه اینترنتی هم از اهمیت بالایی برخوردار است .
فروش عمده محصولات در سیستم های ووکامرسی این امکان را برای فروشگاه اینترنتی شما فراهم می کند تا برای مشتریانی قصد خرید به صورت عمده از محصولات وب سایت شما را دارند قیمت محصولات را به صورت کمتر محاسبه نماید و امکان خرید را برای خریداران عمده تان فراهم کند .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی بسیار کاربردی را در این زمبینه به شما همراهان همیشگی معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید دو هزینه در نظر بگیرید ( یک هزینه جدا از هزینه ی اصلی ) ، یعنی یک هزینه برای خرید به صورت تکی و یک هزینه برای خرید به صورت عمده در نظر بگیرید .

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان WooCommerce Wholesale Prices در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۷.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۶ را ازآن خود نماید که امکان فروش محصولات به صورت عمده در ووکامرس را برای شما فراهم خواهد کرد.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه به صفحه ویرایش محصول مراجعه کرده و یا اینکه یک محصول جدید اضافه کنید، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید فیلد دیگری با عنوان Wholesale Prices در بخش اطلاعات محصول اضافه شده است که می‌توانید قیمت محصول برای فروش عمده را در آن وارد کنید.

فروش عمده محصولات در ووکامرس

حال برای اینکه مشتریان قادر باشند تا به صورت عمده خرید داشته باشند لازم است تا حساب کاربری آنها از سوی مدیر فروشگاه تایید شده باشد، بنابراین برای این منظور به صفحه کاربران در پیشخوان وردپرس مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر یک کاربر جدید ایجاد کرده و در تعیین نقش کاربری برای وی آن را بر روی گزینه wholesale customer قرار دهید.

حال اگر مشتریانی که برای خرید عمده در سایت ثبت نام کرده‌اند وارد صفحه محصول شوند قادر خواهند بود تا قیمت فروش عمده محصول را مشاهده کرده و از این قابلیت بهره‌مند شوند.

در صورتی که سایر مشتریان که امکان فروش عمده برای آنها فراهم نیست قادر به مشاهده قیمت فروش عمده نخواهند بود.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *