گستران وب

حتما تا به حال شما هم با این مشکل مواجه شده اید که قصد حذف برخی آیتم های موجود در پیشخوان وردپرس خود را دارید ولی با توجه به این موضوع که این امر نیازمند کدنویسی می باشد از این موضوع مصرف شده اید .البته امروزه با وجود این که در هر زمینه ای افزونه ای برای آن کار موجود می باشد کمک شایانی به کاربران نموده است و این افزونه ها به آن ها این اجازه را داده است که بدون نوشتن حتی یک خط کد آیتم های مورد نظرشان را حذف کنند تا با این کار به راحتی هر چه تمام تر بتوانند به بخش های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و این موضوع باعث می شود تا پیشخوان شما راحت تر از سایر مواقع که آن آیتم های اضافی موجود بود لود شود .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ای را برای شما مدیران وب سایت های تحت وردپرس معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید که آیتم های اضافی در بخش پیشخوان وردپرس خود را حذف کنید .

شخصی سازی و حذف آیتم های پیشخوان وردپرس 

افزونه Adminimize یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که به شما کاربران وردپرسی قابلیت حذف منو ها و آیتم های اضافی آن در پیشخوان وردپرس را می دهد و می توانید با حذف موارد اضافی آن به دسترسی راحت تر به موارد دیگر کمک کنید و سرعت لود پیشخوان وردپرس را نیز افزایش دهید. برای استفاده از این افزونه ابتدا آن را از طریق مخزن وردپرس و یا بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس اقدام نمایید. پس از نصب تنظیمات آن از طریق بخش تنظیمات > adminimize قابل دسترسی می باشد:

توسط این بخش شما قادر خواهید بود تا بخش های مختلف را برای کاربران با سطح دسترسی مختلف غیرفعال کنید؛ برای غیر فعال سازی گزینه مربوطه را تیک بزنید و ذخیره نمایید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *