گستران وب

آموزش تنظیمات تسویه حساب افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

برای ورود به […]

تیر 19 , 1396

برای ورود به پیکربندی ووکامرس کافی است از بخش پیشخوان وردپرس برروی ووکامرس رفته سپس برروی پیکربندی رفته و روی آن کلیک نمایید.سپس از تب بالایی برروی تسویه حساب کلیک نمایید. در تصویر زیر مراحل ورود به بخش تسویه حساب را می توانید مشاهده نمایید.

در این قسمت می خواهیم به بخش های مختلف تسویه حساب بپردازیم و در مقالات بعدی به معرفی و نحوه ی دریافت افزونه و درگاه بانکی بپردازیم

بخش تسویه حساب به قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده است که به شرح زیر می باشد.

  • گزینه‌های تسویه حساب
  • پرداخت واریز به حساب
  • پرداخت چکی
  • پرداخت هنگام دریافت
  • پی‌پال

گزینه‌های تسویه حساب:

بخش کوپن‌ها مربوط به کوپن های تخفیف هست که شما در تصویر بالا می توانید در بخش ووکامرس>>کوپن ها مشاهده کنید.از این قسمت شما می توانید کوپن های تخفیف را فعال یا غیر فعال کنید.بخش محاسبه چندین کوپن تخفیف تخفیف پیاپی برای این می باشد که شما زمانیکه چندین کوپن تخفیف اعمال می شود، اولین کوپن تخفیف بر روی همه قیمت اعمال می شود

در بخش روند پرداخت اگر وب سایت شما برای خرید محصول نیازمند عضویت مشتری می باشد می توانید آن را فعال یا غیر فعال کنید.هم چنین اگر شما از پرداخت امن در وب سایتتان استفاده می کنید می توانید تیک مجبور به پرداخت امن را بزنید.

قسمت برگه های تسویه حساب بهتر است تغییری در آن ایجاد نکنید ولی اگر در وب سایت خود شرایط و ضوابط برای فروش محصول دارید می توانید در قسمت برگه ها یک برگه برای این بخش طراحی کنید و آن را در این قسمت انتخاب نمایید تا مشتری قبل از پرداخت آن را مشاهده نماید.

tanzimat-woocommerce-5

بخش تکمیل پرداخت هم مربوط به ووکامرس هست که این بخش را هم بهتر است تغییری در آن ایجاد ننماید.

خب تا اینجا تنظیمات مربوط به گزینه هارا برای شما گفتیم.در این مقاله درگاه های پرداخت به صورت آفلاین و بدون اتصال به بانک را توضیح خواهیم داد.

یکی از درگاه های پرداخت بدون اتصال به بانک پرداخت واریز به حساب می باشد بدین صورت که کاربر پس از ثبت محصول شما و اعلام هزینه به مشتری در سیستم به صورت انتقال کارت به کارت و یا واریز به حساب برای شما وجه را پرداخت می کند.شما در این قسمت می توانید اطلاعات حساب خود را برای افرادی که می خواهند به صورت واریز به حساب اقدام کنند قرار دهید.

tanzimat-woocommerce-6-2

در بخش توضیحات می توانید توضیحاتی که به مشتری قبل از خرید نمایش داده می شود را شرح دهید.و در بخش دستورالعمل هنگامی که مشتری خرید خود را نهایی می کند.دستورالعمل بعد از پرداخت را می توانید نمایش دهید.به طور مثال بعد از پرداخت با این شماره تماس بگیرید و یا از فرم ثبت واریز به وجه در وب سایت اقدام نمایید.در بخش اطلاعات حساب هم همانطور که مشاهده می کنید اطلاعات حساب شما دریافت خواهد شد تا پس از خرید به مشتری نمایش داده شود.

روش های پرداختی دیگری هم مانند پرداخت چکی و پرداخت هنگام دریافت هستند که تنظیمات آن همانند پرداخت واریز به حساب می باشد.فقط کافی است بسته به سیاست های فروش خود آن هارا فعال و یا غیر فعال کنید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *