گستران وب

آموزش ایجاد برچسب محصولات در افزونه فروشگاهی ووکامرس

برای ورود به […]

تیر 19 , 1396

برای ورود به بخش برچسب ها کافی است از بخش پیشخوان وردپرس بر روی محصولات رفته و از منوی کشویی باز شده برروی برچسب ها کلیک نمایید. در تصویر زیر می توانید مراحل دسترسی به بخش دسته بندی ها را مشاهده نمایید.

tag

پس از ورود به بخش دسته بندی با صفحه ای مشابه تصویر بالا روبرو خواهید شد.که بررسی هر قسمت از آن را توضیح خواهیم داد.بخش نام مربوط به نام برچسب های شما می باشد.در این قسمت شما می توانید برچسب هایی که در وب سایت شما پرکاربرد تر هستند را استفاده نمایید.

بخش نامک هم همانطور که در توضیح آن مشاهده می کنید نسخه لاتین واژه است که در نشانی‌ها (URLs)‌ استفاده می‌شود. برای نامگذاری فقط از حروف،‌ ارقام و خط تیره استفاده کنید. نمایش فقط با حروف کوچک خواهد بود.همانند دسته بندی محصولات بهتر است نامک را هم به صورت انگلیسی بنویسید ولی خب می توان از واژه های فارسی هم استفاده نمود.بخش توضیحات هم در برخی از قالب ها به کاربران نمایش داده می شود.

یکی از قسمت های دیگر هم که شما می توانید سریع تر دسته بندی خود را بسازید در هنگامی است که محصول خود را ثبت و ایجاد می نمایید.جهت ساخت برچسب در محصولات مورد نظر کافی است از قسمتی که محصول خود را ثبت می نمایید و  آموزش کامل آن در قسمت های بعدی برای شما قرار داده خواهد شد

tag2

از قسمت سمت چپ در بخش برچسب محصولات برچسب های مربوط به محصول را در هنگام افزودن ثبت نمایید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *