گستران وب

ویژگی اخیر WhatsApp در مورد پرداخت تلفن همراه اخیرا تحت آزمایش بتا در هند قرار گرفته است . پلت فرم پیام همچنین یک ویژگی “ارسال به UPI ID” را برای انجام پرداخت ها آسان تر کرد . با این حال، یک ویژگی حتی راحتتر هم اکنون اضافه شده است.

نحوه راه اندازی WhatsApp QR Code Payments

همانطور که در WABetaInfo ، بتا نسخه ۲.۱۸.۹۳ در حال حاضر از پرداخت QR کد پشتیبانی می کند. به طور مشخص این ویژگی تنها می تواند توسط تست های بتا که قبلا قابلیت پرداخت را فعال کرده اند استفاده شود. برای پیدا کردن گزینه پرداخت کد QR به مسیر زیر بروید :

Settings -> Payments -> New Payments -> Scan QR Code

بعد از این، کاربر به پنجره اسکن QR فرستاده می شود. در اینجا او می تواند مقدار را وارد کند و وارد UPI ID بخشی از روند تأیید معامله شود .

بزرگترین رقیب WhatsApp PayTM در حال حاضر این ویژگی را دارا می باشد و در دسترس بودن چنین چیزی احتمالا در صحنه پلتفرم تلفن همراه در هند طرفدار بیشتری خواهد داشت .

ویژگی QR Code با ویژگی های جدید دیگری همچون جستجو پیشرفته GIF همراه است . اگرچه هنوز کاملا راه نیفتاده است ، این ویژگی به کاربران امکان می دهد تا GIF ها را از طریق دسته هایی مانند Trending، LOL، Love، Sad، and Happy ارسال کنند .

علاوه بر این، Stickers ها نیز به زودی در نسخه آتی عرضه خواهند شد و گزینه ای برای جستجوی برچسب های جدید نیز خواهد بود.

منبع : gizchina

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *