گستران وب

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که نیاز داشته باشید داخل سایتتون یه شمای کلی از اینستاگرام سایتتون مثل آخرین پست ها ، تعداد دنبال کننده ها ، تعداد دنبال شده ها و …. داشته باشید. افزونه های زیادی برای این کار وجود داره که قبلا خدمتتون معرفی کردیم . برخی از دوستان در تنظیمات افزونه ها دچار مشکل شده و سوالات زیادی داشتن . از این رو تصمیم گرفتم امروز براتون یه افزونه به نام instalink lite معرفی کنم که به راحتی با اکانت اینستاگرام شما هماهنگ شده و از طریق اون می تونید به راحتی اینستاگرامتون رو داخل سایت نمایش بدین.

از مزایای این افزونه میشه به امکان درج شورت کد (کد کوتاه) اشاره کرد که از طریق اون می تونیم هر قسمتی از سایت که مد نظرمون هست اینستاگراممون رو نمایش بدیم. فقط توجه داشته باشید که قالب شما باید فیلتر اجرای شورت کد را داشته باشد. در صورتی که از این قابلیت پیشتبانی نمی کند شما می توانید با اضافه کردن تکه کد زیر در فایل functions قالب خود این قابلیت را به آن بیافزایید.

add_filter( 'widget_text', 'do_shortcode' );

یکی دیگه از مزیت های این افزونه دارای بودن ابزراک هست که کار ما رو برای نمایش در سایت راحت تر کرده و می تونیم با تنظیمات دلخواه اینستاگرام رو در قالب یک ابزارک نمایش بدیم.

از دیگر امکانات قابل توجه افزونه instalink lite اینه که شما می تونید به راحتی و از بخش تنظیمات ظاهر ابزارک رو به صورت دلخواه در بیارید.

شما می توانید افزونه instalink lite از طریق این لینک دریافت کنید.

در صورت استقبال به زودی نسخه فارسی افزونه رو آماده می کنیم و در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *