گستران وب

از زمان آغاز به کار، رازر برای سخت افزار بازی باور نکردنی آن شناخته شده است . نه تنها این ، اما توجه شرکت به هر محصول که از رقیبانش مانند اپل و مایکروسافت منتشر می شود هم هست . اگر شما به هر گونه لوازم جانبی نگاه کنید، حتی کنترل کننده های Xbox One کیفیت ساخت آن فوق العاده است و حتی از لوازم جانبی ورودی مایکروسافت پیشی گرفته است .

هر چند لپ تاپ های بازی Razer در سطح دیگری هستند . فلز صاف این دستگاه احساس راحتی را برای لمس کردن آن به شما می دهد .

لوگو سبز کم رنگ زیبا و صفحه کلیدی که رنگ را به صورت یکپارچه تغییر می دهد و باع می شود که کاربر را مسحور خود کند.

به طور کلی می توان گفت که لپ تاپ های رازر یک اثر هنری هستند ، با این وجود، با استفاده از Razer Blade Stealth، این کلیشه از بین رفته است، زیرا این دستگاه مناسب برای هر حرفه ای می باشد .

در ماه گذشته ما مدل آزمایشی از Blade Razer Blind Stealth را امتحان کرده ایم و می توانیم بگوییم که واقعا حیرت آور بود .

از طراحی خیره کننده آن به عملکرد عالی، ultrabook باید به طیف وسیعی از مصرف کنندگان خارج از بازی تجدید نظر کند. همانطور که پیشتر گفته شد – با وجود چند مشکل کوچک ، این شرکت باید از ارائه لپ تاپ های خود فقط برای حرفه ای ها خود داری کند زیرا این دستگاه ، یک دستگاه محکم با صفحه نمایش عالی و قابل اطمینان است .

این لپ تاپ از فلز سبک آۀمینیوم ساخته شده است .اگر تا به حال از دستگاه های اپل استفاده کرده باشید بهتر متوجه منظور ما می شوید . اما اپل این مشکل را دارد که امکان افتادن خظ و خش بر روی دستگاه زیاد است ولی رازار این مشکل را حل کرده است ، پس دیگر نگران خط و خش افتادن روی دستگاه تان نباشید . این خود یک امتیاز در برابر رقیب قدرتمندی مانند اپل می باشد .

ما سال گذشته Razer Blade Stealth سیاه را بررسی کردیم و بر اساس طراحی و صفحه نمایش آن این دستگاه نمره ی بالایی را به دست آورد . با این حال تاچ پد آن یک سری مشکلات جزئی داشت . خوشبختانه، مدل این سال، کاملا پانچ است و بیشتر از همیشه قابل تنظیم است . به جای یک پردازنده دو هسته ای، می توانید گزینه چهار هسته ای را انتخاب کنید .

با این حال، این صنعت از بسیاری جهات پیشرفت کرده است . بهبود صفحه نمایش طی سالیان یکی از اینپیشرفت هاست که متوقف نشدنی است و همچنان ادامه خواهد داشت .

همان طور که گفتیم در آزمایشات سری قبل این دستگاه تاچ پد یکی از مشکلات آن بود ولی نتاسفانه این شرکت مشکل را در این دستگاه هم برطرف نکرده است .

مشکل بعدی سیستم عامل windows10 است با این وجود که این سیستم عامل ، سیستم عاملی خوب است ولی هنوز هم توان برابری با MacOs را ندارد ، چون بسیاری از برنامه ها که برای ویندوز طراحی می شوند از کیفیت بالایی برخوردار نیستند ولی در مک عکس این قضیه است .

به علاوه، حتی در سال ۲۰۱۸، ویندوز ۱۰ همراه با یک آنتی ویروس است که بر مصرف کنندگان این سیستم عامل ( سرعت ) تاثیر خواهد گذاشت . به عنوان مثال، هنگامی که ما دستگاه را بوت کردیم ویندوز ۱۰ به طور خودکار چندین بازی رایگان از سوی مایکروسافت را نصب می کند . رازر مسئول این مشکل نیست ولی به طور حتم برای رضایت کاربران خود باید این مشکل را از طریق مایکروسافت پیگیری کند .

به طور کلی، Razer Blade Stealth یک محصول عالی است که دارای مزایاییی است . در این مدل طراحی و عملکرد دستگاه فوق العاده است اما صفحه نمایش و تاچ پد این دستگاه از رقبا عثب مانده است .

در حال حاضر، چرا کسی باید Razer Blade Stealth را انتخاب کند در حالی می تواند یک دستگاه مانند لپ تاپ Surface را انتخاب کند ؟

به نظر ما، دلیل اصلی این است : طراحی زیبا ، جنس بدنهو مقاومت در برابر خراش این لپ تاپ را برای مسافرت ایده آل می کند ، صفحه کلید راحت و قدرت این دستگاه در اجرای بازی می توانند دلایل محکمی برای انتخاب این دستگاه باشند .

موارد بالا ، از جمله امکاناتی است که یک حرفه ای برای انتخاب لپ تاپ خود باید در نظر بگیرد .

در نهایت ، هسته Razer GPU خارجی است که از طریق پورت Thunderbolt به لپ تاپ متصل می شود .

منبع : mspoweruser

 

 

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *