گستران وب

افزونه ایی که در این مقاله قصد معرفی آن به شما را داریم این امکان را برای افزونه فرم تماس ۷ شما فراهم می کند تا وقتی که کاربرانتان اقدام به ارسال پیغام خود برای شما کردند به برگه ای هدایت شوند و صفحه دلخواه را به آنها نمایش دهد .
در این پست تیم گستران وب افزونه ایی را به شما همراهان همیشگی معرفی می کند تا به وسیله ی آن قادر باشید کاربران خود را به صفحه دلخواه پس از ارسال فرم تماس ۷ به صفحه دلخواه هدایت کنید تا موضوعاتی را به دلخواه شما در آن صفحه ائم از شرایط تماس ، ایجاد ارتباط از طریق روش های دیگری باشد را نمایش دهد .

ریدایرکت کاربران به صفحه دلخواه

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Contact Form ۷ – Success Page Redirects در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۱ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر به ریدایرکت کاربران در فرم تماس وردپرس خواهید بود.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر به صفحه فرم تماس ۷ وردپرس مراجعه کرده و سپس هر یک از فرم‌هایی که قصد دارید تا کاربران را در آن به صفحه‌ای دیگر پس از ارسال پیغام هدایت کنید را انتخاب کرده و به صفحه ویرایش آن مراجعه کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید زبانه‌ای با عنوان Redirect settings در تنظیمات فرم تماس افزوده شده است، روی آن کلیک کنید و مشابه تصویر از قسمت select a page یکی از برگه‌هایی که قصد دارید تا کاربران پس از ارسال فرم به آن هدایت شوند را انتخاب کنید.

حال بر روی ذخیره فرم کلیک کرده و صفحه ارسال فرم را برای تست کارکرد افزونه باز کنید، پس از ارسال فرم خواهید دید که به برگه تعیین شده ریدایرکت خواهید شد. این قابلیت می‌تواند برای سایت‌هایی که در زمینه سفارش محصول فرم ایجاد کرده‌اند مناسب باشد تا پس از ارسال سفارش محصول مشتری را به برگه‌ای هدایت کرده و از شرایط سفارش، و یا نمایش یک اینفوگرافیک زیبا برای مراحل سفارش هدایت کنید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *