گستران وب

در بسیاری از وب سایت هایی که تحت وردپرس کار می کنند مشاهده شده است که در کنار یا زیر عنوان صفحه یا مطالب ، توضیح کمی در رابطه با آن مطلب وجود دارد که همواره وجود چنین بخشی به کاربرانتان کمک می کند تا در انتخاب مطلب مرد نظر خود راحت تر باشند و این امر باعث می شود تا در انتخاب مطالب ماربرانتان سردرگم نشود .
اضافه کردن چنین بخش هایی در وردپرس با روش های مختلفی انجام می شود که یکی از را های مرتبط با آن این است که شما از زمینه ی دلخواه استفاده کنید که البته لازم به ذکر است که این کار آسان نیست و دردسرهای زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت .
تیم گستران وب قصد دارد تا در این مطلب افزونه ایی را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن بتوانید قسمت توضیح عنوان مطالب را در در وب سایت تحت وردپرس خود اضافه کنید .

افزودن توضیح عنوان مطالب با افزونه Secondary Title

افزونه Secondary Title یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به افزودن توضیح عنوان مطالب در وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق بخش افزودن افزونه در بخش پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب و فعال سازی آن، بخشی به نام

در بخش عنوان طبق روال گذشته عنوان اصلی مطلب خود را وارد کنید تا مطلب شما با همین عنوان در سایت نمایش داده شود و همچنین در موتور های جستجو نیز در صورت عدم استفاده از افزونه سئو از همین عنوان فراخوانی می شود؛ همچنین بخش عنوان دوم همان توضیحات عنوان اول می باشد.

با توجه به مطلب بالا می توان این نتیجه را گرفت که :

استفاده از توضیح عنوان مطالب در سایت های مختلف می تواند به کاربران کمک کند تا به مطلب مورد نظر خود راحت تر دسترسی پیدا کند که در این مطلب اقدام به آموزش افزودن توضیح عنوان مطالب در وردپرس با افزونه Secondary Title نمودیم.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *