گستران وب

قابلیت ارسال محصولات به صورت هدیه این امکان را به شما می دهد که به وسیله ی کاربرانتات یا در اینجا همان مشتریانتان بتوانند هنگام خرید محصولات سایت آنها را به عنوان هدیه دریافت کنند . با استفاده از این افزونه مشتریات شما قادر خواهند بود تا محصولات وب سایت شما را به ورت هدیه خریداری کرده و زمانی که محصول را سفارش دادند در خواست کادوپیچ کردن محصول مورد نظر بکنند تا به عنوان هدیه ارسال شود .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند که به وسیله ی آن قادر باشید محصولاتتان را به شکل هدیه برای مشتریانی که قصد خرید به این صورت را دارند ارسال کنید .

ارسال هدیه محصولات در ووکامرس

افزوه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Woocommerce Gift Wrapper در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۱.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۲ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا امکان ثبت سفارش در ووکامرس را به گونه‌ای فراهم کنید تا مشتری قادر باشد تا محصول خریداری شده را به صورت کادو شده سفارش دهد.

نصب و فعال سازی افزونه

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Gift Wrapping در تنظیمات ووکامرس افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه سفارشی سازی افزونه هدایت شوید.

Where to Show Gift Wrapping: از این بخش مکان مورد نظر برای نمایش دکمه انتخاب نوع بسته‌بندی محصول برای ارسال هدیه را تعیین کنید.

Gift Wrap Category: دسته‌بندی محصولاتی که می‌تواند شامل کادو، جعبه کادویی و.. باشد را انتخاب کنید تا مشتری قادر به انتخاب محصولاتی که شامل این دسته‌بندی هستند باشد.

Show Gift Wrap Thumbs in Cart: نمایش تصویر محصولی که به عنوان بسته‌بندی انتخاب خواهد شد را تعیین کنید.

Allow more than one gift wrap product in cart: اگر مایل هستید تا مشتری امکان انتخاب چند نوع بسته‌بندی را داشته باشد از این بخش این امکان را برای وی فعال کنید.

Should Gift Wrap option open in pop-up: با فعال کردن این گزینه امکان انتخاب محصول بسته بندی در پنجره پاپ آپ فراهم خواهد شد و با کلیک بر روی دکمه انتخاب بسته‌بندی برای محصول بدون نیاز به مراجعه صفحه محصول مشتری قادر خواهد بود تا یک محصول را به آن اضافه نماید.

Gift Wrap Details: پیغام مورد نظر برای افزودن متن برای بسته‌بندی محصول را انتخاب کنید.

Textarea Character Limit: در نهایت در این فیلد تعداد کاراکتر مجاز برای وارد کردن پیغام برای ارسال هدیه محصول را تعیین کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

حال اگر در فروشگاه خود اقدام به سفارش یک محصول کنید خواهید دید که دکمه‌ای با عنوان Add gift wrapping? به سبد خرید اضافه شده است که با کلیک بر روی آن قادر خواهید بود تا محصول انتخابی موجود در دسته‌بندی مربوط به بسته‌بندی محصولات را انتخاب کرده و به عنوان کادو یک پیغام برای آن مشابه تصویر فوق وارد کرده و محصول را به صورت بسته‌بندی شده دریافت کنید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *