گستران وب

سلام به دوستان و همراهان همیشگی گستران وب

مدتی هست که بخش قالب های رایگان سایت راه اندازی کردیم و برخی از دوستان مشکلاتی دارن که در ایمیل با ما در ارتباط هستند . توی این مقاله قصد داریم تا نصب و راه اندازی قالب های رایگان وردپرس را آموزش دهیم . قالب های رایگانی که در گستران وب انتشار پیدا میکند . تماما قالب های حرفه ای رایگان وردپرس هست و تماما توسط تیم گستران وب راست چین و فارسی سازی شده . در چند قدم این آموزش به پایان میبریم ، با ما همراه باشید

قدم اول : وارد شدن در حساب کاربری وردپرس

برای نصب هر قالب و یا مدیریت قالب هاتون طبیعتا باید وارد بخش مدیریت وردپرستون بشید . پس با اضافه کردن عبارت wp-admin/ به انتهای آدرس سایتتون صفحه ورود به بخش مدیریت وردپرستون مانند تصویر زیر برای شما بالا خواهد آمد . مشخصات خود وارد کنید و روی ورود کلیک کنید .

قدم دوم : بارگذاری قالب وردپرس

در بخش مدیریت سایتتان به قسمت نمایش > پوسته ها بروید . شما اکنون باید ۳ قالب پیشفرض وردپرس را مشاهده کنید که ما کاری به این قالب ها نداریم چون انگلیسی هست و مناسب برای سایت های فارسی نیستند . برای اضافه کردن قالب از کامپیوتر شخصی بر روی دکمه بارگذاری پوسته کلیک کنید که صفحه ای شبیه به صفحه زیر برای شما باز خواهد شد که در این صفحه باید بر روی دکمه choose file کلیک کنید و فایل زیپ قالب را از کامپیوتر شخصی خود انتخاب کنید .

 

خب ! اگر فایل را به درستی انتخاب کرده باشید صفحه زیر برایتان نمایش داده میشود که نشان دهنده اتمام نصب قالب است .

برای فعال سازی روی فعال کردن کلیک کنید تا قالب روی سایت شما فعال شود .

نصب قالب وردپرس به سادگی هرچه تمام تر به پایان رسید اما سوالی که همیشه از کاربران میشنویم  : چرا بعد از تمامی مراحل سایتمان شبیه به دمو نشد ؟ اصلا این قالب اونی نیست که در دمو نمایش داده میشه …

در جواب این عزیزان باید عرض کنم اکثر قالب هایی که توسط گستران وب ارائه میشود نیاز به درون ریزی دارند ، یعنی بعد از انجام مراحل بالا یک یا دو فایل را باید درون ریزی کنند تا قالب مورد نظر شبیه دمو باشد . آموزش درون ریزی و برون ریزی قالب در گستران وب داده شده که میتوانید از آن استفاده کنید .

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *