گستران وب

آموزش بخش ابزار های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

برای ورود به […]

تیر 19 , 1396

برای ورود به بخش ابزارها  باید از قسمت پیشخوان وردپرس بر روی گزینه ی ووکامرس فارسی کلیک نمایید. در اینجا برای شما زیر منویی باز می شود که گزینه ابزار ها را مشاهده می کنید.برای ورود به بخش ابزار ها بر روی آن کلیک نمایید.مراحل ورود به این بخش در تصویر زیر موجود می باشد.

abzar

پس از ورود به این قسمت با ابزار های ووکامرس فارسی روبرو خواهید بود که در تب بالا به دوقسمت گزینه های اصلی و گزینه های قیمت تقسیم می شود.

در قسمت گزینه های اصلی شما می توانید فروش محصولات خود را به همه ی استان ها و یا استانی خاص محدود نمایید.به طور مثال شما فروشگاهی دارید که تنها محصولات خود را در تهران و اصفهان به فروش می رسانید کافی است از قسمت فروش به استان ها گرینه ی فروش به استان های خاص را انتخاب نمایید و از قسمت پایین که استان های خاص می باشد نام استان مورد نظر خود را از لیست انتخاب نموده و برروی ذخیره  تنظیمات کلیک نمایید.

تب گزینه های قیمت

فرض کنید وب سایت شما دارای محصولاتی با قیمت متغیر می باشد که شما در آن نمی توانید قیمت محصول خود را به صورت ثابت قرار دهید و یا نمی خواهید قیمت مقطوع و ثابت در وب سایت خود قرار دهید با استفاده از این ابزار شما می توانید برای محصولاتی که قیمت وارد ننموده اید بخش تماس بگیرید را فعال کنید.

دقت کنید که در هنگام ثبت محصول قیمت ۰ به معنای رایگان بودن محصول می باشد. پس برای فعال سازی این بخش باید قسمت قیمت را خالی بگذارید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می نمایید می توانید پیام خاصی را برای هر بخش مورد نظر فعال نمایید به طور مثال در بخش صفحه ی محصول می توانید شماره تماس پشتیبانی را یادداشت نمایید  و یا در قسمت برچسب در صفحه اصلی شماره تماس قرار ندهید و با توجه به سلیقه و سیاست کاری خود فیلد های مرتبط را پر نمایید.

abzar2

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *