گستران وب

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که از دکمه های css که کاربردهای مختلفی در بخش های مختلف سایت دارد بهره برده باشید ، که چنین آیکن هایی باید کاملا بهینه و استاندارد طراحی شده باشد که در عمل لود شدن سایت مشکلی به وجود نیاورد .
استفاده از این دست از دکمه می تواند به شما در ایجاد بخش دانلود ، لینک انتقال کاربر و …..کمک کند و شما قادر خواهید شد با استفاده از آن ها در زیبا سازی سایت خود نقش مهمی را ایفا کنید .
در گذشته از تصویر به جای چنین دکمه هایی استفاده می کردند که ایر امر مشکلاتی را ایجاد می کرد که این مشکلات شامل : سخت بودن در استفاده از آن ها ، کاهش سرعت لود سایت و مشکل بسار بزرگی که وجود داشت که از همه ی موارد نیز مهم تر می باشد این است که از استانداردهای وب دور بود .
اما امروزه به جای استفاده از تصاویر از امکاناتی که کدنویسی css فراهم می کند استفاده می کنند که این امر باعث بالا رفتن زیبایی و بهینه بودن سایت می شود .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا به شمتا همراهان گرامی افزونه ایی را به شما کمک کند تا به وسیله ی آن قادر باشید از دکمه ی وردپرس بدون استفاده از شورت کدها بهره ببرید .

افزونه Forget About Shortcode Buttons یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد انواع دکمه با طرح و رنگ دلخواه خود خواهید بود؛ توسط این دکمه ها می توانید لینک های مربوطه خود را در مطالب سایت استفاده کنید و دیگر نیازی به استفاده از شورت کد نخواهید داشت. برای استفاده از این افزونه ابتدا آن را از طریق مخزن وردپرس و یا بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب در بخش ارسال مطلب می توانید آیکن مربوط به آن را مشاهده کنید:

برای ایجاد دکمه کافی است در بخش بالا متن، لینک، رنگ متن، رنگ دکمه یا بک گراند دکمه، نوع و سایز آن را مشخص کنید.

 

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *