گستران وب

بهترین افزونه های آمارگیر برای وردپرس

آمارگیر سایت (یا […]

تیر 12 , 1396

آمارگیر سایت (یا درست تر بگم وبلاگ وردپرس !!) یکی از مهم ترین افزونه های وردپرس می باشد زیرا که نشان دهنده تعداد بازدید کننده سایت و دیگر اعداد و ارقام می باشد که مدیر آن سایت را از اوضاع سایتش با خبر می کنه و اگر با استقبال بازدید کننده ها روبه رو بشه با روحیه بیشتری به کار روی وب سایت می پردازه.

خوب امروز قصد دارم ۸ تا از بهترین پلاگین های آمارگیری برای وردپرس را به شما معرفی کنم به همراه لینک دانلود که اگر خواستین بر روی سایت خودتون نصب کنید.برای دانلود هر کدام بر روی عنوان افزونه کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

افزونه آمارگیر jetpack

2

همانطوری که در شکل میبینید شامل جدول از بازدید های روز,هفته,ماه می باشد.

افزونه آمارگیر StatPress Reloaded

2

از امکانات این افزونه می توان به آمار بازدید بازدید کننده ها,عنکبوت های موتور جستجو(spiders),کلمات کلیدی جستجو شده,فید,مرورگر و… اشاره کرد.

دیگر ویژگی این افزونه نمایش صفحات بازدید شده بازدید کننده شما از سایت می باشد.همچنین دارای ابزارک قرار دادن کد php در منوی سایت می باشد.

افزونه رسمی آمارگیری سایت wordpress.com (غیرفعال شد )

2

قابلیت منحصر به فرد این افزونه سادگی,سرعت بالای آن می باشد.این افزونه اطلاعات جامعی از وب سایت شما و عملکرد بازدید کننده در وب سایت شما دارد.

افزونه آمارگیری kStats Reloaded

2

این افزونه اطلاعاتی از مکانی که بازدید کننده وارد سایت شما شده و تعداد صفحاتی که مشاهده کرده.

افزونه آمار گیری W۳Counter برای وردپرس

2

این افزونه با وب سایت شما یکپارچه می شود و اطلاعات را بر روی میزکار شما (dashboard) نمایش می دهد.همچنین دارای ابزارک برای قرار دادن آمار در قالب شما می باشد.

افزونه آمارگیر Pixelstats

2

امکان ثبت بازدید های سایت شما و همینطور بازدید های انجام شده از تک تک صفحات و پست های شما می باشد.

افزونه آمارگیر Slimstat

2

بسیار حرفه ای ولی ساده.امکان نمایش اطلاعات به صورت دلخواه شما مثل آی پی آدرس,سیستم عامل,مرورگر,رزولوشن صفحه,کشور,زبان را می باشد.همچنین بر اساس کلمات کلیدی جستجو شده و … هم اطلاعات را به نمایش می گذارد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *