گستران وب

در ابتدا این سرویس فقط به یک زبان انگلیسی بود ، اما در حال حاظر ۱.۲۵ میلیارد کاربر در سراسر جهان می توانند Maps را به زبان خود استفاده کنید .

کمپانی گوگل برای نقشه های خود به روزرسانی جدیدی را ارائه داده است که در آن کاربران کشورهای مختلف از جمله آذربایجان ، کرواسی ، و لتونی قادر به استفاده هستند ولازم به ذکر است که در این به روزرسانی جدید ۳۹ زبان دیگر هم به زبان های گوگل اضافه شده است .

در روز سه شنبه گوگل خبر از ارتقاء مپ خود به زبان های بیشتر را داد تا به این وسیله کشور هایی که قادر به استفاده از زبان انگلیسی نیستند هم بتوانند از این فناوری بهره ببرند از جمله این زبان ها اسپانیایی ، فرانسوی و …. بود .

با توجه به خبر منتشر شده از سوی گوگل از این پس در سرتاسر جهان دیگر کسی برای استفاده از سرویس گوگل مپ مشکل نخواهد داشت . خبر خوب دیگر این است که زبان فارسی هم به جمع این زبان ها اضافه شده است .

گوگل مپ در ابتدا فقط مخصوص دستگاه های pc بود و ۱۴ سال بعد از پیدایش این فناوری به تلفن های همراه منتقل شد و ما امروزه در سرتاسر جهان فقط با چند حرکت ساده آدرسی را که مد نظر ماست پیدا می کنیم .

گوگل یادآور شد که به روز رسانی برای دستگا ههای اندروید و آی او اس هم در حال حاضر در دسترس است .

در ماه نوامبر، گوگل با نگاهی تازه به رانندگی، ناوبری، حمل و نقل و کشف نمایش ها در نقشه ها، نقشه های خود را برجسته می کند و این باعث می شود دیگر شما برای سفر خود مشکلی نداشته باشید .

ایستگاه های سوخت ، مراکز حمل و نقل ، بیمارستان ها و نقاط مورد علاقه ی شما همه در خدمات جدید گنجانده شده است .

منبع : zdnet

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *