گستران وب

با نمایش دادن تصاویر اینستاگرام در وب سایت تحت وردپرس خود این را برای خود فراهم خواهید کرد که پست های به اشتراک گذاشته توسط شما در این شبکه اجتماعی بسیار محبوب در وب سایت شما به نمایش گذاشته شود .
البته این امر که امروزه کاربران شبکه های اجتماعی بسیار زیاد شده اند و استفاده ی بسیار زیاد آنها از این شبکه ها را نباید فراموش کرد که این یک مزیت برای مدیران وب سایت ها است که کسب و کار خود را به راحتی به کاربران بیشتر که در این شبکه ها حضور دارند معرفی کنند تا به این وسیله تبدیل به یک برند محبوب در فضای مجازی شود که البته این کار هم تکنیک های خود را می طلبد که در پستی دیگر به معرفی آنها خواهیم پرداخت اما در این مقاله قصد داریم تا افزونه ایی را به شما همراهان همیشگی معرفی کنیم که به وسیله ی آن قادر باشید تا پست های به اشتراک گذاشته خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام را در قسمتی از وب سایت وردپرسی خود نمایش دهید تا علاوه بر ساخت یک برند تعداد دنبال کننده های شما نیز د راین شبکه اجتماعی افزایش یابد .

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان WP Instagram Widget در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲۰۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۱ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به نمایش تصاویر و ویدئوهای اپلود شده اینستاگرام در سایت خود کنید. همانطور که از نام افزونه مشخص است این افزونه امکان نمایش پست‌های اینستاگرام را از طریق ابزارک در اختیار شما قرار خواهد داد.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر به منوی نمایش> ابزارک‌ها مراجعه کرده و ابزارک جدیدی که با عنوان Instagram اضافه شده است را انتخاب کرده و در مکان مورد نظر از قالب خود که قصد دارید تا تصاویر و پست‌های اینستاگرام را در وردپرس نمایش دهید قرار دهید.

حال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، ابتدا در فیلد Title یک عنوان برای ابزارک خود انتخاب کنید تا در قالب وبسایت نمایش داده شود.

سپس در بخش Username نام کاربری صفحه اینستاگرام خود را وارد کنید تا تصاویر مربوط به این اکانت نمایش داده شود. دقت کنید که نام کاربری شما نباید شامل @ باشد. سپس در فیلد Number of photos تعداد تصاویر و پست‌های قابل نمایش در ابزارک را تعیین کنید تا این تعداد از آخرین پست‌های اینستاگرام نمایش داده شوند.

در بخش Photo size اندازه تصاویر جهت نمایش را انتخاب کنید که در اینجا ۴ نوع اندازه در حالت بندانگشتی، کوچک، بزرگ و اندازه اصلی قرار دارد که می‌توانید یکی از آنها را برای نمایش انتخاب کنید.

سپس در فیلد Open links in تعیین کنید که با کلیک بر روی تصاویر لینک مربوط به پست اینستاگرام در صفحه جدیدی باز شود و یا اینکه در همین صفحه‌ای که کاربر قرار دارد به پست مورد نظر هدایت شود.

و در نهایت در فیلد Link text متن مورد نظر برای لینک دادن به صفحه پروفایل را وارد کنید تا کاربران با کلیک بر روی آن به صفحه پروفایل هدایت شوند. سپس ابزارک را ذخیره کرده و سایت خود را جهت مشاهده ابزارک باز کرده و نتیجه آن را مشاهده کنید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *