گستران وب

دستگا ههای سازگار به اندروید باید از این پس از Google’s CDD استفاده کنند . پس از گذراندن آزمون ها و پرداخت هزینه ، مجوز برای استفاده از سرویس های گوگل برای توللید کنندگان صادر می شود و آن ها مجاز به پیش بارگیری مجموعه کامل برنامه های گوگل در دستگاه های خود خواهند بود.

با این حال، برخی از شرکت ها سابقه فرار از این روند را دارند و به جای آن دستگاه را با فروشگاه های خود روانه بازار می کنند مانند آمازون و بسیاری از شرکت های چینی .

با چنین دستگاههایی، مصرفکنندگان اغلب “خدمات گوگل” را در اختیار دارند که به طور یکپارچه کار می کرد . با این حال این بار ممکن است به پایان برسد ، به نظر می رسد گوگل در حال تلاش برای محدود کردن دسترسی چنین دستگاه های غیر گوگل گواهی به خدمات خود است .

کاربران متعدد اعلام کرده اند که برای آنها اطلاعیه هایی صادر شده است که آنها را مطلع کرده است که دسترسی آنها به سرویس های Google متوقف شده است زیرا دستگاهشان یا نرم افزار آنها در دستگاه خود گواهی نشده است.

چه کاری می توانید انجام دهید اگر شما فقط از یک دستگاه با برنامه های کاربردی تحت وب استفاده کرده اید و شما شروع به دریافت اعلان های دسترسی محدود می کنید ؟ خوب، شما واقعا یکی از این دو گزینه را دارید :

E-mail برای  سازنده دستگاه  بفرستید و تقاضای یک دستگاه جدید گواهی شده کنید .

اگر در یک دستگاه گواهی شده ROM (نسخه سفارشی Android) را اجرا کنید شما می توانید شناسه Android خود را اینجا وارد کنید تا گواهی آن را دریافت کنید . شما می توانید شناسه Android خود را با دانلود برنامه ID دستگاه، شماره ## ۸۲۵۵ ## در شماره گیر تلفن خود، یا رفتن به  مسیر :

Menu > Settings > About Phone > Status

منبع : phonearena

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *