گستران وب

یکی از بخش هایی که بسیار موثر در در افزایش بازدید وب سایت وردپرس شما و همچنین باعث بالا بردن رتبه تان می باشد ، برچسب ها هستند که شما با استفاده از برچسب ها قادر خاوهید بود تا با مانور دادن روی چند کلمه کلیدی به جذب بازدید کننده در وب سایت خود کمک کنید . اما یک موضوع مهم که د راینجا مطرح می شود این است که چگونه یک مدیر سایت باید برچسب مفیدی را برای وب سایت خود انتخاب کند تا با مطلبی که درون سایت شماست کاملا مرتبط باشد و یا چگونه باید کلمه ی کلیدی را از مطلب مورد نظر انتخاب کرد تا در جذب کردن بازدید کننده در سایت کمک کند .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما همراهان همیشگی معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید برچسبی را با معیار های مناسب درون وب سایت خود ایجاد کنید تا با این کار در بهینه سازی و جذب بازدید کندده بیشتر به وب سایت خود کمک کنید . در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه با ما همراه باشید .

آموزش ایجاد برچسب های حرفه ای در وردپرس

افزونه WP Keyword Suggest یک افزونه حرفه ای برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد برچسب های حرفه ای خواهید بود و با ایجاد برچسب های بهینه قادر به جذب بازدیدکننده بیشتری از موتور های جستجو نظیر گوگل خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق مخزن وردپرس و یا بخش افزودن افزونه در پیشخوان اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب در بخش پیشخوان گزینه ای به نام WP Keyword Suggest در بخش ارسال نوشته مشاهده می شود که با وارد کردن یک کلمه می توانید کلمات پیشنهاد را در بخش برچسب یا عنوان انتخاب کنید:

همچنین در بخش تنظیمات > WP Keyword Suggest می توانید حداکثر کارکتر درج شده در این بخش را انتخاب کنید.

با توجه به مقاله بالا می توان این نتیجه را گرفت که :
شما با داشتن برچسب با اصول مناسب درون وب سایت وردپرسی خود کمک شایانی به بهینه سازی وب سایت خود می کنید که ما این موضوع را در این مقاله به شما آموزش داده و لینک دانلود مستقیم را دراختیارتان قرار می دهیم .

نسخه فارسی این افزونه توسط تیم گستران وب فارسی سازی شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد . 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *