گستران وب

افزونه چت نویسنده وردپرس گفتگو نویسندگان در پیشخوان وردپرس

همینطور که می […]

تیر 26 , 1396

همینطور که می دانید وردپرس امکان عضویت کاربران را دارا می باشد به طوریکه می توان به هر کاربر نقشی اختصاص داد، نقش های کاربری در وردپرس امکانات متفاوتی را در اختیار اعضاء قرار می دهند به عنوان مثال برای تعریف نویسنده بودن کاربر می توان نقش نویسنده را انتخاب کرد تا عضو بتواند مطلب بنویسد، یکی از امکانات کاربردی که می توان در اختیار نویسندگان وردپرس قرار داد قابلیت چت و گفتگو بین مدیر و سایر نویسندگان می باشد برای ایجاد چنین قابلیتی می توان از افزونه چت نویسنده وردپرس از طریق بخش مدیریت داشبورد یا پیشخوان وردپرس استفاده کرد. جهت معرفی افزونه چت وردپرس با گستران وب همراه باشید.

یکی از برترین پلاگینهای چت بین کاربران و اعضاء وارد شده به پیشخوان وردپرس Author Chat می باشد. نصب و راه اندازی آن بسیار راحت و ساده است، بعد از فعال سازی گزینه ای با نام Author Chat به عنوان زیرمجموعه به منو پیشخوان وردپرس اضافه می شود که کاربران و نویسندگان با مراجعه به آن می توانند به چت و گفتگو با یکدیگر بپردازند از مزایای افزونه می توان به امکان هماهنگی و مشورت برای نوشتن مطالب جدید و یا امکان برگذاری جلسه توسط مدیر با سایر نویسندگان برای توجیه و یا نحوه پیش برد فعالیتهای سایت اشاره کرد.
تمامی گفتگوهای بین کاربران در پایگاه داده و دیتابیس افزونه ذخیره می شود. پلاگین دارای بخشی جهت نمایش در صفحه اصلی پیشخوان وردپرس در کنار فعالیت های اخیر و یا در یک نگاه می باشد تا نویسندگان بلافاصله پس از ورود به وردپرس پیام های ارسالی مدیر را ببینند و یا به درخواست چت سایر نویسندگان پاسخ دهند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *