گستران وب

حتما تا به امروز وقتی در حال وب گردی در وب سایت های مختلف بوده اید نوارهای اطلاع رسانی از نوع های مختلف را مشاهده کرده اید که مدیران وب سایت ها با قرار دادن اطلاعیه هایی در مورد وب سایت خود آن اطلاعیه ها را مقابل دید کاربران خود قرار می دهند . استفاده از این اطلاعیه ها می تواند اغلب در مورد زمینه های مختلفی باشد ائم از اخبار سایت یا در وب سایت های فروشگاهی تخفیف ها و ….. باشد که کاربران را از این اطلاعات مطلع می کند .
شما با استفاده از روش کدنویسی می توانید در وب سایت تحت وردپرس خود در هر بخشی که مایل باشید از وب سایت خود چنین اطلاعیه هایی که در بالا از آن ها یاد شد را قرار دهید و به آن ها را به اطلاع کاربرانتان برسانید .
باید یادآور شد که همچنین نوار تطلاعاتی که موضوع بحث این مقاله می باشد عموما به صورت شناور در در وب سایت شما می باشد که این امر موجب می شود کاربرانتات دائما آن را مشاهده نمایند گه در گاهی اوقات برای راحتی کاربر قابلیت بستن این گونه از نوارها در آن ها تعبیه می شود .
تیم گستران وب قصد دارد تا در این مقاله به شما همراهان همیشگی خود آموزش دهد که چگونه می توانید با استفاده از افزونه ایی که می خواهیم در این مطلب به شما معرفی کنیم چنین نوارهای اطلاعاتی را در وب سایت خود ایجاد کنید تا اخبار و اطلاعیه های مهم وب سایت خود را به اطلاع کاربرانتان برسانید .

افزونه نوار اطلاع رسانی Simple Notices وردپرس

افزونه Simple Notices یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به ایجاد نوار های اطلاع رسانی در وردپرس خواهید بود تا اطلاعیه های مهم خود را در دید کاربرانی که از سایت شما بازدید می نمایند قرار دهید. برای استفاده از این افزونه ابتدا آن را از طریق بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس نصب و فعال سازی نمایید. پس از نصب بخشی به نام Notices در پیشخوان وردپرس ظاهر می شود که می توانید از طریق آن وارد بخش ایجاد Notice شوید:

در بخش عنوان می توانید عنوان اطلاعیه خود، در بخش توضیحات می توانید متن اصلی و در بخش دیگری به نام Notice Configuration وجود دارد که می توانید بک گراند نوار اطلاع رسانی را انتخاب کنید. پس از تنظیم بر روی گزینه انتشار کلیک کنید.

با توجه به مطالب بالا از این مقاله می توان این نتیجه را گرفت که :

استفاده از نوار اطلاع رسانی می تواند به شما در زمینه انتشار اطلاعیه های مهم سایت کمک کند که در این مطلب اقدام به ایجاد نوار اطلاع رسانی در وردپرس با افزونه Simple Notices نمودیم.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *