گستران وب

امروزه سیتم هایی همچون سیستم های مدیریت محتوا محبوبیت زیادی را در میان کاربران دارند و می توان اینگونه گفت که بیشترین دلیل محبوبیت آن ها سادگی د رمدیریت آن ها نسبت به سایت های استاتیک می باشد .یکی از موارد مهمی که سیستم های مدیریت محتوا دارا می باشند ، قایبلیت ورود و عضویت کاربران در سایت می باشد که در وب سایت های تحت وردپرس نیز مانند سایر سیتم هایی که دارای م دیریت محتوا می باشند این امکان تعبیه شده است .
در سیستم وردپرس بخش هایی همچون : عضویت ، تغییر پسورد ، ورورد و مواردی دیگر از این دست دارای آدرس پیش فرض می باشند که گاهی ممکن است نیاز به تغییر آنها باشد زیرا ممکن است استفاده از این دسته از آدرس ها که به صورت پیش فرض می باشند در بعضی موارد ممکن است علاوه بر اینکه ظاهر آدرس دهی مناسبی را نداشته باشد امکان دارد آسیب پذیری و قابلیت ورود به سیستم شما را نیز افزایش دهد که در این گونه موارد ما پیشنهاد می کنیم که شما از آدرس های شخصی سازی شده بهره ببرید .
تیم گستران وب قصد دارد تا در این مقاله افزونه ایی را برای وب سایت های تحت وردپرس معرفی کند که توسط آن شما قادر خواهید شد به شخصی سازی آدرس های بخش ورود وردپرس بپردازید .

افزونه شخصی سازی آدرس های بخش ورود وردپرس Custom Login URL

افزونه Custom Login URL یک افزونه حرفه ای و کاربردی وردپرس می باشد که توسط آن قادر به شخصی سازی آدرس های بخش ورود سایت وردپرسی خود خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق مخزن وردپرس و یا از طریق بخش افزودن افزودن در پیشخوان وردپرس اقدام به نصب آن نمایید. پس از نصب از طریق پیشخوان وردپرس وارد بخش تنظیمات آن شوید؛ بخش تنظیمات آن از طریق بخش تنظیمات > پیوند های یکتا قابل دسترسی می باشد :

Login URL : از این بخش می توانید صفحه ورود سایت وردپرسی خود را شخصی سازی کنید.

Registration URL : از این بخش می توانید صفحه ثبت نام سایت وردپرسی خود را شخصی سازی کنید.

Lost Password URL : از این بخش می توانید صفحه بازیابی رمز عبور سایت وردپرسی خود را شخصی سازی کنید.

Logout URL : از این بخش می توانید صفحه خروج کاربر در سایت وردپرسی خود را شخصی سازی کنید.

Login Redirect URL : از طریق این بخش می توانید تعیین کنید که کاربر پس از ورود به سایت به کدام صفحه منتقل شود؛ به طور مثال می توانیدآنها را پنل کاربری آنها منتقل نمایید.

Logout Redirect URL : از طریق این بخش می توانید تعیین کنید که کاربر پس از خروج از سایت به کدام صفحه منتقل شود.

با توجه به مطالب بالا می توان این نتیجه را گرفت که :

در سایت های وردپرسی آدرس های پیشفرض برای کاربران تعیین شده است که در این مطلب با افزونه Custom Login URL اقدام به آموزش شخصی سازی آدرس ها در وردپرس نمودیم.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

One thought on “افزونه شخصی سازی آدرس های بخش ورود وردپرس Custom Login URL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *