گستران وب

ظاهر مناسب وب سایت شما همیشه می تواند در رابط کاربریتان تاثیر بسزایی بگذارد . گاهی اوقات حتی کوچکترین تغیرات هم می تواند به وب سایت شما ظاهری مناسب دهد . به عنوان مثال فرم تماس را در نظر بگیرید با تغییر استایل آن به شکلی مناسب شما قادر خواهید شد تا تغییر به سزایی در رابطه با ارتباط با کاربرانتان داشته و شکل فرم موجود در سایت را از سادگی در آورده و به آن ظاهری زیبا ببخشید .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند تا به وسیله آن قادر باشید فرم تماس موجود در وب سایت تحت وردپرس خود را تغییر داده و به آن ظاهری زیبا ببخشید . در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه کاربردی با ما همراه باشید .

تغییر استایل فرم تماس وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Contact Form ۷ Style در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تا به امروز توانسته است تا بیش از ۲۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۸ را ازآن خود نماید .

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Contact Style در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه افزونه هدایت شوید.

حال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید در صفحه اصلی تنظیمات افزونه استایل‌های پیش‌فرض آن قرار دارد که با مراجعه به آن می‌توانید از استایل‌های موجود یکی را انتخاب کرده و از هر یک از آنها برای فرم تماس وردپرس استفاده کنید.

برای انتخاب یکی از استایل‌ها کافی است تا بر روی آن کلیک کرده و سپس مشابه تصویر زیر در صفحه استایل مورد نظر تیک هر یک از گزینه‌ی هر یک از فرم‌هایی که در سایت خود ایجاد کرده را انتخاب کنید تا در آن فرم اعمال شود.

حال پس از انتخاب تیک گزینه فرم مورد نظر در بخش select forms for current style استایل ایجاد شده در فرم اعمال خواهد شد، برای مشاهده تغییرات به برگه‌ای که شورت کد فرم تماس ۷ وردپرس را قرار داده‌اید مراجعه کنید تا تغییرات را مشاهده کنید.

افزودن استایل به فرم تماس وردپرس

برای افزودن استایل دلخواه در فرم تماس وردپرس می‌توانید به زیر منوی Add New مراجعه کرده و سپس مشابه تصویر زیر تغییرات دلخواه خود را در هر بخش برای رنگبندی، تغییر المان‌های مختلف فرم، دکمه فرم و… اعمال کنید.

با مراجعه به منوی CSS Editor نیز قادر خواهید بود تا استایل سفارشی برای فرم را اعمال کنید. از این بخش می‌توانید برای مواردی همچون تغییر فونت دلخواه در فرم تماس وردپرس و.. استفاده کنید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *