گستران وب

پاسخ به نظراتی که کاربرانتان در وب سایت شما قرار می دهند بسیار مهم است حال اگر شما بتوانید بااستفاده از ایمیل پاسختان را برای کاربرانتان بفرستید امری بسیار خوب ست ، اما چگونه ؟
در این مفاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به ما معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید تا به منظور پاسخ دادن به نظرات کاربرانتان یک ایمیل حاوی لینک برای آنها ارسال کنید تا آنها به راحتی پاسخ خود را با تنها فقط یک کلیک بر روی لینک مورد نظر به قسمت مربوطه وارد شده و پاسخ خود را مشاهده نمایند .

ارسال ایمیل هنگام پاسخ به نظرات وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Subscribe to Comments در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۶۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۳.۹ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر به ارسالی ایمیل اطلاع رسانی هنگام پاسخ به نظرات در وردپرس خواهید بود.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Subscribe to Comments در بخش تنظیمات پیشخوان سایت وردپرسی شما اضافه خواهد شد، روی آن کلیک کنید تا به صفحه تنظیمات افزونه و سفارشی سازی آن هدای

تنظیمات Notification e-mails

“From” name : در این بخش می‌توانید عنوان دلخواه خود را برای ارسال ایمیل وارد کنید که برای وبسایت شما استفاده شود.

“From” address : در این بخش می‌توانید آدرس ایمیلی که قصد دارید تا از طریق آن برای کاربران ایمیل اطلاع رسانی از پاسخدهی نظرات ارسال شود را وارد کنید.

Double opt-in : با فعال کردن این گزینه لازم است تا کاربران بر روی یک لینک کلید کنند تا تایید کنند مایل به دریافت ایمیل اطلاع رسانی از پاسخ به نظرات در وردپرس هستند.

تنظیمات Subscriber name formatting

Subscribed format: با استفاده از این فیلد قادر خواهید بود تا نام فردی را که به دیدگاه کاربر مورد نظر پاسخ داده است را نمایش دهید. در این صورت هنگامی که برای کاربر ایمیلی ارسال شود عنوان آن عبارت است از گستران وب به دیدگاه شما پاسخ داد.

تنظیمات Comment form layout

CSS clearing: از آنجایی که برای ثبت نام و عضویت در لیست دریافت ایمیل اطلاع رسانی هنگام پاسخ به نظرات وردپرس از یک چک‌باکس در فرم دیدگاه‌های وردپرس استفاده می‌شود در صورتی که قالب شما در صورت غیرفعال بودن این گزینه به دلیل بهینه نبودن این چک باکس را نمایش نداد می‌توانید با فعال کردن این گزینه آن را فعال کنید تا با استفاده از تنظیمات استایل خود افزونه نمایش دهد. اما در صورتی که مشکلی وجود نداشت نیازی به فعال سازی آن نیست، چرا که فایل‌های استایل بیشتری لود خواهند شد.

تنظیمات Comment form text

Not subscribed text : این پیغام در صورتی که کاربری در فرم دریافت ایمیل اطلاع رسانی هنگام پاسخ به نظرات وردپرس ثبت نام نکرده باشد برای وی نمایش داده خواهد شد تا در فرم دریافت ایمیل اطلاع رسانی عضو شود.

Subscribed text : در این بخش قادر خواهید بود تا امکان مدیریت تنظیمات برای کاربرانی که در فرم دریافت ایمیل اطلاع رسانی نظرات وردپرس عضو هستند را فراهم نموده و پیغام دلخواه خود را به همراه لینک مدیریت تنظیمات که با شورت کد زیر در دسترس است نمایش دهید.

Entry author text : در این بخش نیز قادر خواهید بود تا پیغام مورد نظر خود را برای کاربرانی که در لیست دریافت دیدگاه برای نوشته مورد نظر قرار دارند به همراه لینک مدیریت دیدگاه وی نمایش دهید.

تنظیمات Custom style

در نهایت با فعال کردن این بخش نیز فیلدهایی برای شما نمایش داده خواهد شد که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا از استایل سفارشی برای بخش‌های مختلف فرم استفاده نمایید.

حال همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید چک‌باکس مربوط به عضویت در لیست ایمیل دریافت اعلان هنگام پاسخ به نظرات در وردپرس در فرم دیدگاه‌ها نمایش داده می‌شود که کاربران می‌توانند با فعال کردن آن از پاسخ به دیدگاه‌های خود مطلع شوند.

با مراجعه به مسیر دیدگاه‌ها> Subscriptions در پیشخوان وردپرس نیز قادر خواهید بود کاربرانی که در لیست دریافت ایمیل اطلاع رسانی قرار دارند را مشاهده و مدیریت کنید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *