گستران وب

آموزش بخش ویژگی های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

در ابتدا یه […]

تیر 19 , 1396

در ابتدا یه توضیح در رابطه با ویژگی ها و کلا کاربرد آن در فروشگاه اینترنتی را برای شما خواهیم گفت سپس نحوه ی کار با آن را توضیح خواهیم داد.

ویژگی های در اصل برای فروشگاه هایی کاربرد دارد که برای محصول خود خصوصیات مختلفی مد نظر قرار داده اند.

از دیگر کاربرد ویژگی ها این است که کاربران می توانند با استفاده از آن ها محصول مورد علاقه خود را از وب سایت شما مشاهده و در آخر خریداری نمایند.بدین صورت که شما با استفاده از فیلتر محصولات یا همان فیلتر ویژگی ها می توانید محصولات خاص را به بازدید کنندگان وب سایتتان نمایش دهید و حتی در هنگام سفارش هم با توجه به ویژگی مد نظر محصول را به کاربر خود بفروش برسانید.

ورود به بخش ویژگی ها

همانند بخش دسته بندی ها و برچسب ها کافی است از بخش پیشخوان وردپرس بر روی محصولات رفته و از منوی کشویی باز شده برروی ویژگی ها کلیک نمایید. در تصویر زیر می توانید مراحل دسترسی به بخش ویژگی ها را مشاهده نمایید.

vijegi

پس از ورود به صفحه ویژگی ها ابتدا نام آن را انتخاب نمایید به عنوان نمونه ما در این جا رنگ را برای نام ویژگی انتخاب می نماییم.سپس نامک آن را به صورت لاتین وارد می نماییم به عنوان نمونه کلمه color را تایپ نموده تیک بایگانی را زده ودر مرحله آخر برروی افزودن ویژگی کلیک می نماییم تا ویژگی مورد نظر ساخته شود.

vijegi2

پس از ساخت ویژگی از بخش روبرویی برروی آیکن چرخ دنده (پیکربندی شرایط و مقررات) کلیک نمایید تا وارد صفحه شرایط و مقررات شوید.

در صفحه ی باز شده شما می توانید شرایط خود را که همان انواع مختلف می باشد را برای ویژگی مورد نظر تعریف نمایید به عنوان مثال برای ویژگی رنگ انواع مدل یا همان شرط را داریم برای نمونه رنگ مشکی سفید قهوه ای طلایی نقره ای و هر رنگی که در محصولات شما استفاده می شود را می توانید در قسمت نام وارد نمایید.

بخش نامک را هم بهتر است به صورت لاتین وارد نموده و اگر ویژگی شما زیر دسته ی ویژگی دیگر می باشد که مادر آن را انتخاب نمایید در غیر این صورت فیلد مادر را بر روی هیچ کدام قرار دهید و پس از تکمیل فیلد ها برروی افزودن ویژگی تازه خود کلیک نمایید تا وارد بخش ویژگی ها شود.

vijegi3

در مقالات بعدی استفاده از ویژگی های ساخته شده در فروشگاه ساز ووکامرس به صورت کامل توضیح خواهیم داد.پس با ما همراه باشید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

One thought on “آموزش بخش ویژگی های افزونه فروشگاه ساز ووکامرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *