گستران وب

کد نمایش مطلب برای کاربران عضو وردپرس و وارد شده

احتمالا در برخی […]

تیر 27 , 1396

احتمالا در برخی از سایتها با مطلبی برخورد کرده اید که از کاربر می خواهد برای نمایش ادامه یا بخشی از مطلب در سایت عضو شود در واقع مشاهده نوشته را تنها از طریق عضویت در سایت امکان پذیر می کند در وردپرس نیز می توان با استفاده از کد نمایش مطلب برای کاربران عضو وردپرس و وارد شده به وردپرس این محدودیت را ایجاد کرد این محدودیت می تواند برای لینک دانلود فایل ، مشاهده فیلم آموزشی و یا هر چیز دیگری باشد حتی می توان با استفاده از کد نمایش مطلب برای کاربران عضو وردپرس قابلیت عضویت ویژه یا vip را در سایت ایجاد کرد تا کاربر پس از پرداخت وجه بتواند در وردپرس عضو شود و سپس لینکهای دانلود یا مطالب ویژه سایت را مشاهده کند. اگر دوست دارید این قابلیت را در سایت تان ایجاد کنید باگستران وب همراه شوید.

برای این منظور کد زیر را در در فایل فانکشن قالب وردپرس تان functions.php کپی کنید البته ابتدا از آن فایل پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکل بتوانید نسخه پشتیبان را جایگزین کنید.

<?php
add_shortcode( 'ronakweb_com', 'linkfunction' );
function linkfunction( $atts, $content = null ){
if ( is_user_logged_in() && !is_null( $content ) && !is_feed() )
return $content;
return 'برای مشاهده متن وارد سایت شوید'; 
}
 ?>

در کد بالا با استفاده از تابع linkfunction شرطی تعریف کردیم که اگر کاربر وارد وردپرس نشده بود اجازه دیدن متن را نداشته باشد سپس کد میانبری تعرفی کردیم تا بتوانیم از تابع استفاده نماییم در ادامه برای مخفی کردن بخشی از نوشته از دید کاربران غیر عضو مطابق روش زیر پیش می رویم.

[gostaranweb_com]
متن مورد نظر - لینک دانلود - و ...
[/gostaranweb_com]

می توانید متن هشدار را تغییر دهید و پیام دلخواه تان را وارد کنید و یا لینک صفحه عضویت را در آن قرار دهید. تا اینجای کار توانستیم مطلب ویژه ایجاد کنیم حال برای ایجاد قابلیت عضویت در ازای پرداخت وجه می توانیم از افزونه های ارائه شده توسط درگاه های واسط پرداخت که قابلیت عضویت در قبال پرداخت وجه را ایجاد می کنند استفاده کنیم. به عنوان مثال اگر دارای درگاه واسط پرداخت پی لاین هستید می توانید از افزونه پرداخت ویژه اعضای سایت استفاده کنید سایر درگاه ها نیز افزونه مشابهی را ارائه می دهند.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *