گستران وب

کد رنگ css جعبه پیام برای نمایش ارسال موفقیت آمیز، هشدار و خطا

یکی از مهم […]

تیر 27 , 1396

یکی از مهم ترین نکات در طراحی رابط کاربری سایت استفاده از رنگبندی مناسب می باشد با استفاده از ترکیب رنگهای مناسب می توان مفهوم و منظورمان را سریعتر به بازدیدکننده یا خریدار منتقل کنیم در رنگبندی وب سایت باید به تمام جوانب اهمیت داد به عنوان مثال برای نمایش هشدارها، پیام های موفقیت آمیز ، راهنمایی کاربر و … باید از رنگهای مناسب برای متن و زمینه جعبه پیام استفاده کرد بیشتر پیامهایی که در سایتها به کاربران نمایش می دهند مربوط به عضویت در سایت، ارسال دیدگاه و یا ارسال فرم تماس می باشد. در این مطلب از گستران وب قصد معرفی کد رنگ css جعبه پیام برای نمایش ارسال موفقیت آمیز، هشدار و خطا در فرمهای تماس یا سایر بخش های مورد نیاز را داریم پس تا انتها همراه گستران وب باشید.

معمولا هشدارهایی که بعد از ارسال فرم تماس یا عضویت کاربر به نمایش گذاشته می شوند مربوط به موفقیت آمیز بودن و یا وجود خطا در مراحل ارسال به دلیل پر کردن اشتباه فیلد خاصی می باشد و سایر پیام ها در هنگام مشاهده فرم یا بخشی از نوشته نمایش داده می شوند تا اطلاعاتی را به کاربر منتقل کنند. استفاده از کد رنگ css جعبه پیام می تواند باعث سرعت بخشیدن به رفع مشکل ایجاد شده برای کاربر و رضایت بیشتر از سایت شود.

در زیر کدهای رنگ css مربوط به پیام اطلاع رسانی، پیام موفقیت آمیز بودن، هشدار یا اخطار به کاربر و پیام خطا نمایش داده شده که می توانید در پروژه های طراحی سایت خود از آنها استفاده نمایید.

.isa_info{color: #00529B;background-color: #BDE5F8;}
.isa_success{color: #4F8A10;background-color: #DFF2BF;}
.isa_warning{color: #9F6000;background-color: #FEEFB3;}
.isa_error{color: #D8000C;background-color: #FFBABA;}
// html tags
<div class="isa_info">Replace this text with your own text.</div>
<div class="isa_success">Replace this text with your own text.</div>
<div class="isa_warning">Replace this text with your own text.</div>
<div class="isa_error">Replace this text with your own text.</div>

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *