گستران وب

وردپرس را بشناسید ( معرفی کامل وردپرس )

وردپرس چیست ؟ […]

تیر 11 , 1396

وردپرس چیست ؟

خب شما دنبال آشنایی بیشتر با وردپرس هستید و سایت های دیگر تاریخچه وردپرس را به صورت کامل توضیح داده اند ولی حالا من میخوام برای دوستان وردپرس را به روش خودم معرفی کنم .

وردپرس یک سیستم عامل مدیریت محتوا تحت وب هست . یعنی چی ؟ اگر شما بخواهید یک سایت طراحی کنید و داشته باشید باید در ابتدا با زبان های برنامه نویسی وب آشنایی پیدا کرده و بعد برای هر صفحه از سایتتان که میخواهید مطلبی اضافه یا کم کنید مجبورید که تمام کد ها را برای آن صفحه از ابتدا نوشته و این چنین سایتی نیاز به وقت و دقت بسیار زیادی دارد ولی اسکریپت هایی با عنوان سیستم مدیریت محتوا وجود دارند که بیشتر کار را برای شما انجام میدهند که وردپرس بهترین آن ها هست و شما بعد از نصب این سیستم مدیریت محتوا تنها کافیست که منوها و مطالب مد نظرتان را بنویسید و وردپرس به صورت خودکار برای شما این مطلب را ذخیره و در سایت به نمایش در خواهد آورد .

وردپرس یکی از پر کاربرد ترین و آسان ترین cms (سیستم مدیریت محتوا ) های جهان است و در حال حاظر بیش از نیمی از سایت های دنیا با وردپرس ساخته شده اند و ما در سایت درس وردپرس در تلاش هستیم تا بتوانیم برای شما آموزش وردپرس را به زبان آسان ولی حرفه ای به شما یاد بدهیم تا بتوانید یک سایت زیبا در آسانترین حالت ممکن طراحی کنید و داشته باشید .

چه سایت هایی با وردپرس ساخته میشوند ؟

وردپرس یک cms چند منظوره میباشد که با آن میتوانید انواع سایت ها را ساخت چون این سیستم مدیریت محتوا با زبان php نوشته شده است کاربرد های زیادی میتواند داشته باشد . می توانید با آن انواع سایت های وبلاگی ، شخصی ، فروشگاهی ، شرکتی و هر نوع سایت دیگری را راه اندازی کنید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *