گستران وب

نوکیا گوشی هوشمند جدید خود را در هند راه اندازی کرده است . این اولین تلفن نوکیا است که بر اساس نسخه جدید (Android Oreo (Go Edition گوگل است. قیمت این تلفن همراه چیزی در حدود ۸۵ دلار است . و از چهارشنبه ۲۸ مارس پخش سراسری آن بین کاربران شروع خواهد شد .

نوکیا ۱ ارزانترین گوشی هوشمند نوکیا است که بر اساس پلتفرم (Android Oreo (Go Edition است . Go Edition همراه با مجموعه ای از برنامه های بهینه سازی شده گوگل برای خدمات مانند جیمیل، دستیار، جستجو، نقشه ها و یوتیوب است که مصرف کمتر داده ها و اندازه فایل های کوچکتر است . فروشگاه Play همچنین بهینه سازی شده است تا نسخه Lite از برنامه های دیگر را نشان دهد . سیستم عامل خود را در مقایسه با نسخه استاندارد Android Oreo فضای کمتری در اختیار دارد و ویژگی های ذخیره اطلاعات را نیز دارد .

همانطور که برای نوکیا ۱ خود، این دستگاه  با صفحه نمایش ۴.۵ اینچ، وضوح ۸۵۴×۴۸۰ IPS

صفحه نمایش این دستگاه ۴.۵ اینچ و وضوح تصویر آن ۸۵۴*۴۸۰OPS می باشد . پردازنده MediaTek MT6737 و دارای ۱گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا است . تلفن همچنین دارای یک دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED و دوربین جلو ۲MP است . نوکیا ۱، همراه با آندروید Oreo و  (Go Edition) ارائه می شود .

اگر شما مایل باشید تا هزینه کمتری برای تلفن همراه هوشمند بپردازید Nokia 1  و Go Edition صد درصد چیزی است که شما به دنبال آن هستید .

منبع : gsmarena

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *