گستران وب

امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف برای فرآیند بهبود سایت چه از نظر معرفی وب سایت به صورت وسیعتر به کاربران بیشتر و یا موارد دیگر از این دست نتیجه بسیار خوبی را دارا می باشد و طبیعتا این نتیجه در موتورهای جستجو نیز تاثیر گذار است .از طرفی دیگر استفاده از شبکه های اجتماعی به شما این امکان را خواهد داد که تا به کاربرانی که به اصطلاح دنبال کننده شما در شبکه های اجتماعی می باشند ، از آخرین مطالب ارسالی شما با خبر شوند.
در برخی از وب سایت ها حتی مشاهده شده است که محتوایی کاملا جدا از سایت و بسیار متفاوت در صفحه شبکه های اجتماعی ار سال می شود که شاید شما بخواهید تا این امکان را برای خود فراهم کنید که آن مطالب را نیز به کاربرانتان از طریق سایت اطلاع رسانی کنید تا کاربران شما قادر باشند به راحتی به آن مطالب دسترسی داشته باشند.
همانطور که می دانید یوتیوب یکی از شبکه های بسیار مهم در زمینه تولید محتوای فیلم برای آموزش مطالبتان می باشد .در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید آخرین مطالب ارسالی خود را در شبکه ی اجتماعی یوتیوب در وب سایت تحت وردپرس خود نمایش دهید .

نمایش فیلم های یوتیوب در وردپرس

افزونه Youtube Channel Gallery یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به نمایش آخرین ارسالی های یوتیوب در سایت وردپرسی خود خواهید بود و توسط آن می توانید محتوای موجود در یوتیوب را به کاربران سایت وردپرسی خود نمایش دهید. برای استفاده از این افزونه ابتدا اقدام به نصب و فعال سازی آن از طریق مخزن وردپرس و یا بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس نمایید. پس از فعال سازی آن، در بخش نمایش > ابزارک ها می توانید آخرین ارسالی های یوتیوب را در ابزارک های سایت خود نمایش دهید:

در بخش اول باید API را از بخش تنظیمات اکانت یوتیوب خود دریافت کنید و نحوه نمایش آن را از بخش Video feed type تعیین نمایید. در بخش بعدی باید تعیین کنید که اکانت مربوطه شخصی یا مربوط به یک کانال است که باید ID یا نام کاربری آن را نیز وارد کنید. از بخش بعدی می توانید آن را بر اساس تاریخ، امتیاز و… نمایش دهید و از بخش Cache time مدت زمان آپدیت آن را مشخص کنید.

در پایان می توان با توجه به مطالب بالا این نتیجه را گرفت که :
شما با استفاده از شبکه های اجتماعی قادر خواهید بود تا در بهینه کردن سایت خود کمک کنید و یوتیوب هم یکی از این شبکه های اجتماعی بسیار مفید می باشد که در این مقاله ما به شما کمک کریم که به وسیله افزونه …….. از آن در وب سایت وردپرسی خود بهره ببرید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *