گستران وب

نمایش تعداد کل دیدگاه و نظرات وردپرس تابع wp_count_comments

اگر می خواهید […]

تیر 28 , 1396

اگر می خواهید بدون استفاده از افزونه آمار کلی تعداد دیدگاه و مطالب وردپرس را به بازدیدکنندگان نمایش دهید می توانید از توابع wp_count_posts و wp_count_comments وردپرس استفاده کنید این دو تابع بجز آمار بازدید و کاربران آنلاین تمام اطلاعات دیگر مربوط به وردپرس تان را در اختیار کاربران قرار می دهند . در این مطلب از گستران وب قصد داریم با استفاده از تابع wp_count_comments تعداد دیدگاه های تایید شده وردپرس ، نظرات در انتظار تایید ، دیدگاه شناخته شده به عنوان اسپم و موجود در بخش اسپم وردپرس و تعداد نظر حذف شده که به سطل زباله Trash منتقل شده و هنوز به طور کلی حذف نشده اند را در قسمتی از قالب وردپرس مان نمایش دهیم، همراه ما باشید.

در وردپرس با استفاده از تابع wp_count_posts می توان تعداد نوشته ها و برگه ها را نمایش داد قطعه کدهای زیر هر کدام عددی را نمایش می دهند که مربوط به نوشته های منتشر شده ، تعداد مطالب پیش نویس و تعداد کل برگه ها هستند، می توانید در محل مورد نظر و به عنوان آمار کلی سایت قرار دهید.

<?php // کد نمایش تعداد مطالب منتشر شده $count = wp_count_posts('post'); $total_posts = $count->publish;
echo $total_posts ;
?>
 
<?php // کد نمایش تعداد پیش نویس مطالب $count_posts = wp_count_posts(); $draft_posts = $count_posts->draft;
echo $draft_posts;
?>
 
<?php // کد نمایش تعداد برگه ها $count_pages = wp_count_posts('page'); echo $count_pages; ?>

اگر نمی خواهید تعداد افراد آنلاین و بازدید روز را نمایش دهید و تنها قصد نمایش آمار کلی سایت را دارید می توانید به جای افزونه از کد استفاده کنید تا قالب وردپرس سبکتری داشته باشید که وابستگی آن به افزونه کمتر است.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *