گستران وب

استفاده از تبلیغات موضوعی است که مدیران سایت ها توجه ویژه ای به آن دارند ، حال به این موضوع می توان از لحاظ مختلف توجه کرد که مورد اول را میتوان بازدهی نامید که اگر تبلیغی که شما در سایت خود قرار می دهید بازدهی مناسبی را نداشته باشد پس نیاز شما را نتوانسته است برطرف کند ، حال این در حالی است که موضوع مهمتری نیز وجود دارد که آن این است که کسانی که از شما دیدن می کنند باید کاملا از وب سایت شما راضی باشند و این تبلیغات باعث ایجاد مزاحمت برای آنان نشود ، مثلا فکر کنید بعد از جستجو در مورد مطلبی وارد یک وب سایت شده اید و آن مطلب نیز د رآن وب سایت موجود است ولی با دیدن حجم زیادی از بنر های تبلیغاتی کمی دلسرد می شوید و بعد از کمی ماندن در آن وب سایت و مزاحمت هایی که آنها برای شما ایجاد می کنند نتیجه می گیرید که در وب سایت دیگری به دنبال مطلب خود بگردید .
یکی از بهترین راههایی که در اینجا پیشنهاد می شود این است که از بنر های شناور استفاده کنید که به وسیله ی آن قادر خواهید شد تا بازدهی تبلیغات خود را چندین برابر کنید ، در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند به وسیله ی آن قادر باشید تا مواردی را که در بالا به آن اشاره کردیم را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید و بنر های شناور و متحرک در وب سایت خود ایجاد کنید . در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه کاربردی با ما همراه باشید .

نمایش بنر به صورت شناور در وردپرس

افزونه YITH Footer Banner یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که توسط آن قادر به نمایش بنر به صورت کاملا شناور و متحرک در سایت وردپرسی خود خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق بخش افزودن افزونه در بخش پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب و فعال سازی، بخشی در پیشخوان وردپرس شما به نام footer banner در بخش نمایش قابل دسترسی است که می توانید بنر خود را درج کنید:

Enable Footer Banner : توسط این بخش می توانید عملکرد افزونه را فعال کنید.

Logo : در این بخش می توانید لوگو و یا آدرس بنر خود را وارد کنید.

Title : توسط این بخش می توانید عنوان تبلیغات خود را درج کنید.

Subtitle : توسط این بخش می توانید توضیحات تبلیغات خود را اضافه کنید.

Link : توسط این بخش می توانید لینک تبلیغات خود را درج کنید.

Hide button : توسط این بخش می توانید متن بستن موقتی را درج کنید.

Hide forever button : توسط این بخش می توانید متن بستن دائمی را درج کنید.

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *