گستران وب

Skagen یک شرکت شناخته شده برای ساخت ساعتهای هوشمند است و طراحی بسیار زیبا و قیمت منیاسب این ساعت ها همیشه قابل توجه استفاده کنندگان از این دستگاه های هوشمند بوده است .در حال حاضر این شرکت مرکز طراحی خود را از اسکاندیناوی به ریچاردسون تکزاس انتقال داده است و همچنین داری دفترهایی در چین و اروپا است .

نقد و بررسی ساعت هوشمند Skagen Falster

به طور کلی Skagen Falster یک smartwatch کاملا حرفه ای و زیبا است که نظر هر کاربری را به خود جلب می کند .

این ساعت از جمله ساعت های هیبریدی است . flaster جدید تحت سیستم عامل جدید Google Wear OS (formerly, Android Wear) اجرا می شود و دارای صفحه نمایش همیشه در دسترس است که توسط یک صفحه لمسی شما قادر به اداره آن هستید .

حال این سوال پیش می آید که Skagen Falster جدید چقدر خوب است ؟ و آیا توانایی مبارزه با رقیبانی همچون Apple Watch  و یا Samsung Gear را دارد ؟ در ادامه با ما همراه باشید .

طراحی و اندازه مناسب

flaster یک ساعت هوشمند بسیار راحت است که این خود به تنهایی یک ویژگی بسیار خوب و مهم است و این گفته ی ما توسط کسانی که از برند های مشابه استفاده کرده اند و بعد ازآن به flaster روی آورده اند ثابت شده است .

ولی این را هم نباید فراموش کنیم که flaster در عین راحتی هنوز هم بسیار بزرگ است ( نسبت به موارد مشابه خود ) .

اندازه ۱۲ میلیمتری آن که نسبت به موارد مشاوبه بسیار بزرگ است باعث شده است که شما هیچ متنحنی را احساس نکنید و صفحه ای کاملا صاف را به شما ارائه می دهد ولی شما همیشه این احساس را خواهید داشت که کمی flaster کمی ضخیم تر از ساعت های هوشمند مشابه است .

اندازه ی سطح این ساعت ۴۲ میلیمتر است که این یک اندازه ی جهانی است که برای بسیاری از مچ ها مناسب است البته بیشر برای آقایان و تعداد کمی از زنان  ، در حال حاضر این شرکت اندازه دیگری برای انتخاب ارائه نداده است یعنی در زمان خرید شما فقط یک انتخاب دراندازه دارید . البته اگر مچ دست شما کوچک است باید بگوییم که این ساعت آنقدرها هم بزرگ هم نیست و شما قادر به استفاده آن خواهید بوید .

بند ساعت

در این قسمت در مورد بند این ساعت صحبت خواهیم کرد .

این شرکت هم مانند شرکت های مشابه از استاندارد ۲۰ میلیمتر برای بند ساعت های خود استفاده می کند که این یک استاندارد جهانی است .

این شرکت بیشتر از بند های فلزی استفاده می کند . ولی با این حال هنوز هم نسبت این هزینه با هزینه ای که اپل برای بند ساعت های خود خرج می کند ناچیز است ، بند نقره ای ۴۰ دلار و بند های سیاه و طلایی ۵۰ دلار قیمت دارد ولی نکته حائز اهمیت این است که شما اجناسی را که با این قیمت های ناچیز دریافغت می کنید اجناس فوث العاده با کیفیتی است .

امکانات

فکر می کنم تا این اندازه برای Skagen Falster کافی باشد حال بیایید به امکانات این ساعت هوشمند بپردازیم یا به امکاناتی که موتوانست داشته باشد ولی ندارد !!!!!!

امکاناتی که ندارد :

  1. GPS
  2. Heart-rate monitor ( ضربان قلب )
  3. NFC
  4. Cellular connectivity

این چهار اصل اساسا از ویژگی های کلیدی یک ساعت هوشمند مدرن هستند که این ساعت هوشمند ندارد .

Google Assistant ( دستیار گوگل )

دستیار گوگل سریعترین و موثرترین رابط صوتی این ساعت است . در اینجا فرقی نمی کند شما با چه لحجه ای صحبت کنید چون دستیار گوگل شما را قبول خواهد کرد ، پس شیوه گفتار مهم نیست .

تنظیم یادآورها، رویدادهای تقویم، تایمر، ارسال پیام ها، بررسی آب و هوا و …. از جمله امکانات دیگر است .

عمر باتری

تجربه نشان داده است که کاربران با هر با شارژ ساعت خود یک روز کامل را از آن استفاده می کنند یعنی از صبح تا شب .

یکی از مواردی که در این ساعت هوشمند به خالی شدن باتری کمک می کند صفحه نمایش ه۹میشه روشن آن است ، اما اگر شما می خواهید عمر باتری خود را به حداکثر برسانید می توانید این گزینه را غیر فعال کنید . اما در مورد مشابه یعنی امارت واچ محبوب Samsung Gear طول عمر باتری به ۲ تا ۳ روز می رسد و این در حالی است که در اپل واچ هم اینم مقدار ۱ یک روز طول می کشد .

قیمت، رقبا و نتیجه گیری

با در نظر داشتن این همه، SkagenFalster در واقع یک ساعت هوشمند مبتنی بر اسنپدراگون است: نسخه فولادی قیمت ۲۹۵ دلار است، در حالی که قیمت چرمی ۲۷۵ دلار است .

حال قیمت رقبای آن :

  • Samsung Gear S3 for $300
  • Samsung Gear Sport for $250
  • Apple Watch for $330 | $360, or $400 | $430 with cellular

حال تصمیم گیری نهایی را بر عهده خودتان می گذاریم .

منبع :phonearena

۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *