گستران وب

افزونه نمایش اعضای تیم در وب سایت های تحت وردپرس قابلیتی است که بیشتر وب سایت ها از آن بهره می برند تا به وسیله ی آن قادر باشند اعضای خود را در سایت به طوری که مدنظرشان است ( کامل یا مختصر ) معرفی کنند .این کار باعث می شود تا کاربرانی که به تازگی به جمعتان پیوسته اند شناخت بهتری نسبت به شما و تیمتان پیدا کنند و بیشتر به کسب و کار شما اعتماد کنند .
در این پست تیم گتران وب قصد دارد تا افزونه ایی کاربدی در این زمینه را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید اعضای تیم خود را به هر شکلی که تمایل دارید معرفی کنید ، این معرفی می تواند شاما تصویر هر فرد ، لینک شبکه های اجتماعی اعضای تیم ، بیوگرافی و بسیاری از این دست موارد را در بر بگیرد .

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Team Members در مخزن وردپرس منتشر شده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۲۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۵ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر به نمایش اعضای تیم در وردپرس خواهید بود.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر منویی با عنوان Teams در پیشخوان سایت وردپرسی شما افزوده خواهد شد بر روی زیر منوی Add New کلیک کنید تا به صفحه ساخت و معرفی اعضای تسم در وردپرس هدایت شوید.

مشابه تصویر ابتدا یک عنوان برای معرفی تیم خود انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنم تا از عنوان لاتین استفاده کنید تا از شورت‌کد خلاصه‌تری بتوانید استفاده کنید. و یا اگر اینکه از نام فارسی استفاده می‌کنید پس از ساخته شدن به صفحه All teams مراجعه کرده و با کلیک بر روی ویرایش سریع نامک آن را به لاتین تغییر دهید.

Member details: مشابه تصویر نام، نام خانوادگی، سِمت عضو و خلاصه‌ای از بیوگرافی وی را در این بخش وارد کنید.

Member links: در این بخش قادر خواهید بود تا لینک‌های مورد نظر برای شبکه‌های اجتماعی، آدرس ایمیل، آدرس سایت و هر نوع لینک سفارشی را انتخاب کرده و از امکان نمایش آیکون برای آن نیز استفاده کنید.

Member photo: در این بخش نیز قادر خواهید بود تا یک تصویر از عضو را آپلود کرده و یا از رسانه وردپرس آن را انتخاب کنید. همچنین با استفاده از فیلد Photo link URL نیز می‌توانید یک لینک دلخواه انتخاب کنید تا با کلیک بر روی تصویر کاربران به این لینک هدایت شوند که می‌توانید شامل صفحه آرشیو نویسنده باشد تا مطالب وی را نمایش دهید.

به همین ترتیب با کلیک بر روی دکمه Add Another Member سایر اعضا را اضافه کرده و اطلاعات آنها را مشابه نمونه در آن وارد کنید.

همانطور که در کادر settings مشاهده می‌کنید در این بخش قادر خواهید بود تا رنگبندی دلخواه، تعیین تعداد اعضای قابل نمایش در هر ردیف، موقعیت نمایش اعضای تیم وردپرس، وضعیت باز شدن لینک با کلیک بر روی تصویر پروفایل، امکان نمایش فونت نوشته بر اساس فونت سایت و.. را شخصی سازی کنید.

حال پس از انتشار به صفحه All teams مراجعه کرده و مشابه تصویر زیر شورت‌کدی را که برای شما نمایش داده خواهد شد را کپی کرده و در هر مکان از قالب و یا نوشته، برگه و پست تایپ اختصاصی قرار دهید.

پس از قرار دادن شورت کد در مکان مورد نظر  خواهید دید که اعضای تیم در سایت به همراه جزییات و آیکون شبکه‌های اجتماعی نمایش داده خواهد شد.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *