گستران وب

یکی دیگر از امکانات بسیار جالب وردپرس نمایش آی دی محتوای سایت است که این محتوا می تواند شامل مطالب ، برگه ها ، رسانه های وردپرس ، برچسب ها و بسیاری موارد دیگر شود تا شما بتوانید در هر کان از وردپرس که لازم می دانید تا بر اساس آیدی اقدام به نمایش کنید به راختی آی دی که مد نظرتان است را یافته و اقدام به نمایش آن محتوای مورد نظر کنید .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما معرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید آی دی مورد نظر را در وردپرس خود به نمایش در آورید .

نمایش آی دی در وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Show IDs by ۹۹ Robots در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۱۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۴.۹ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر به مشاهده آی دی تمامی بخش‌های موجود در وردپرس خواهید بود.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر ستونی با عنوان ID در بخش‌های مربوط به موارد زیر اضافه خواهد شد که آی دی مربوط به هر یک از آنها را به شما نمایش می‌دهد که عبارتند از:

  1. نوشته
  2. برگه
  3. دسته‌بندی
  4. برچسب
  5. رسانه وردپرس
  6. کاربران
  7. نظرات
  8. لینک دسته‌بندی
  9. پست تایپ سفارشی
  10. taxonomy سفارشی
  11. و…

نمایش آی دی در وردپرس

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید ستون دیگری به صفحه نوشته‌ها با عنوان ID اضافه شده است که در مقابل هر نوشته آی دی آن را نمایش می‌دهد که برای استفاده در افزونه‌ها و تنظیمات قالب که بر اساس آی دی قادر به نمایش نوشته، دسته‌بندی، برچسب، کاربر و… خواهید بود به راحتی می‌توانید آی دی مورد نظر را مشاهده و در آن وارد کنید.

به همین ترتیب برای سایر بخش‌های وردپرس همچون کتابخانه چندرسانه‌ای، کاربران، دسته‌بندی، برچسب و… نیز این قابلیت اضافه شده و قادر به مشاهده آنها خواهید بود.

 

 

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *