گستران وب

لود شدن نظرات به صورت مرحله ای این امکان را برای کاربرانتان فراهم می کند که برای مشاهده نظرات و لازم باشد آنها در سایت اسکرول کرده و ادامه نظرات را در وب سایت مشهده نمایند و یا می توانند بر روی گزینه ی در خواست برای نمایش دیدگاه ها در سایت را برایتان ارسال کنند و بعد از آن ، آن را مشاهده نمایند .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی به شما معرفی کنید تا با بهره گیری از آن بتوانید این امکان را در وب سایت تحت وردپرس خود فراهم کنید که تصاویر را به صورت مرحله ای و لود شدن به نمایش بگذارید و کاربرانتان قادر خواهند بود تا با اسکرول کردن و رفتی قسمت های پایین سایت بتوانند نظرات را مشاهده نمایند .

لود مرحله‌ای دیدگاه‌های وردپرس

افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان Lazy Load for Comments در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۷۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۵ را ازآن خود نماید که با استفاده از آن قادر به نمایش مرحله‌ای دیدگاه‌ها در وردپرس خواهید بود.

نصب و فعال سازی

پس از نصب و فعال سازی افزونه مشابه تصویر زیر به قسمت پیشخوان> تنظیمات> گفت‌وگوها در وردپرس مراجعه کنید، خواهید دید که بخشی با عنوان Lazy Load for Comments به آن اضافه شده است که قادر خواهید بود تا نحوه لود نظرات وردپرس را بر اساس اسکرول در سایت و یا کلیک بر روی دکمه برای نمایش نظرات تعیین کنید تا نمایش داده شوند.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای نمایش دیدگاه‌های وردپرس بر اساس اسکرول صفحه گزینه On Scroll و نمایش بر اساس کلیک بر روی دکمه گزینه On Click را انتخاب کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

حال به یکی از مطالب گستران وب که دارای دیدگاه می‌باشد مراجعه کنید، مشابه تصویر زیر خواهید دید که بسته به تنظیمات افزونه دیدگاه‌های وردپرس به صورت مرحله‌ای نمایش داده شده .

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید برای نمایش دیدگاه‌ها لازم است تا بر روی دکمه لود دیدگاه‌ها کلیک شود و یا اینکه در صورت انتخاب گزینه اسکرول به پایین‌ترین بخش نوشته اسکرول صورت گیرد تا نظرات وردپرس نمایش داده شوند.

در صورت استفاده از این افزونه اگر دارای سایت پربازدیدی باشید قادر خواهید بود تا اقدام به بهینه‌سازی دیدگاه‌های وردپرس پرداخته و از افزایش چشم‌گیر لود صفحات برخوردار شوید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *