گستران وب

ثبت نام کاربرانتان در وب سایت وردپرسی شما یکی از بخش هایی می باشد که شما به عنوان یک مدیر وب سایت باید به آن توجه ویژه ای نمایید چون بعدها بیار مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت . همچنین مشاهده شده است که بسیاری از توسعه دهندگان که در امر وردپرس فعالیت دارند با استفاده از قابلیتی که در هسته وردپرس تعبیه شدده است ( در اینجا منظور از این قابلیت امکان عضویت می باشد ) افزونه هایی را به شما ارائه می دهند که به وسیله ی آن می توانید بخش های مختلف وب سایت وردپرسی خود را توسعه دهید .
یکی از مشکلاتی که شما به عنوان مدیر یک وب سایت وردپرسی با آن مواجه هستید محدودیت تغییر نام کاربری افراد می باشد که در وردپرس وجود ندارد و شما باید ه صورت دستی از طریق دیتابیس این کار را انجام دهید .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا افزونه ایی را به شما مرفی کند تا به وسیله ی آن قادر باشید نام کاربری اعضای وب سایت وردپرسیتان را به صورت دستی و از طریق پیشخوان تغییر دهید . در ادامه با آموزش و دانلود این افزونه کاربردی با ما همراه باشید .

تغییر نام کاربری کاربران در وردپرس

افزونه Username Changer یک افزونه حرفه ای و کاربردی برای وردپرس می باشد که به شما کاربران وردپرسی قابلیت تغییر نام کاربری کاربران سایت وردپرسی شما را می دهد و دیگر نیازی به تغییر نام کاربری از طریق دیتابیس نخواهید داشت. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق بخش افزودن افزونه در بخش پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس اقدام به نصب و فعال سازی آن نمایید. پس از نصب تنظیمات آن از طریق بخش تنظیمات > Username Changer قابل دسترسی خواهد بود و همچنین کاربران از طریق بخش ویرایش پروفایل می توانند نام کاربری خود را در صورت اجازه دادن شما در بخش تنظیمات تغییر دهند:

Allowed Roles : در این بخش می توانید سطح کاربرانی که قادر به تغییر نام کاربری خود هستند را تغییر کنید.

Minimum Length : این بخش به شما کمک می کند تا حداقل حروف استفاده شده در نام کاربری را تعیین کنید.

 

 

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *