گستران وب

امروزه استفاده از نوارهای پیشرفت کارایی بسیار زیادی را در وب سایت های مختلف دارد و شما می توانید از آنها ر مارو بسیار زیادی بهره ببرید . به عنوان مثال از این نوار پیشرفت که ما امروز قصد معرفی آن را داریم می توانید در میزا ننمایش پیشرفت کار پروژه و این قبیل موارد استفاده کنید .
در برخی از وب سایت عایی که تحت وردپرس می باشند مشاهده شده است که اسکرول صفحه باعث نمایش نوار پیشرفت شده است که این امر باعث می شود که از این طریق میزان مطالعه از یک صفحه توسط کاربر و یا میزان اسکرول صفحه در هنام بازدید از صفحه را مشاهدهکرد .
ایجاد این قبیل از نوار ابزارها می تواند باعث شود که علاوه بر اینکه کاربر را قادر می سازد تا از میزان ادامه مطالب آگاه شود ، در اینکه وب سایت شما زیبا و مکنحصر به فرد نیز نمایش داده شئد هم کمک خواهد کرد .
در این مقاله تیم گستران وب قصد دارد تا به شما همراهان همیشگی آموزش دهد که چگونه یک Progress bar یا همانت نوار پیشرفت ساده و بسیار زیبا را در وب سایت تحت وردپرس خود نمایش دهید .

ایجاد نوار پیشرفت مطالعه یک صفحه در وردپرس

افزونه Worth The Read یک افزونه حرفه ای و کاربردی می باشد به شما کاربران وردپرس قابلیت ایجاد نوار ابزار پیشرفت مطالعه و بازدید از یک صفحه منحصر به فرد را به شما می دهد و علاوه بر کارایی مناسب آن، زیبایی و منحصر به فرد بودن سایت شما را چندین برابر می نماید. برای استفاده از این افزونه ابتدا از طریق بخش افزودن افزونه در پیشخوان وردپرس و یا مخزن وردپرس اقدام به نصب افزونه نمایید. پس از نصب افزونه در پیشخوان وردپرس، تنظیمات آن ظاهر می شود که می توانید از طریق بخش Worth The Read در منوی پیشخوان وارد شده و تنظیمات را مطابق تصاویر زیر اعمال نمایید:

Display On : در این بخش می توانید تعیین کنید که نوار پیشرفت در چه صفحاتی نمایش داده شوند که در تصویر بالا مطالب سایت را انتخاب نموده ایم.

Custom Post Types : اگر در سایت وردپرسی خود از پست تایپ اختصاصی استفاده می کنید می توانید در مطالب آن نیز نوار پیشرفت استفاده کنید؛ همچنین محصولات ووکامرس نیز نوعی پست تایپ به حساب می آیند که می توانید نوار پیشرفت آن را فعال نمایید.

Include Comments : در بخش نظرات سایت خود نیز می توانید آن را فعال کنید که با انتخاب این گزینه فعال می شود.

Placement : مکانی را که می خواهید نوار پیشرفت در آن ظاهر شود را انتخاب کنید.

offset : یک متد کوئری می باشد که بهترین حالت آن قرار گرفتن بر روی ۰ می باشد.

Fixed Opacity : از طریق این بخش می توانید تعیین کنید که نوار پیشرفت در بخش انتخابی به صورت ثابت و شناور باشد .

Touch Devices : از طریق این گزینه می توانید نوار پیشرفت را برای دستگاه های جانبی نظیر موبایل و تبلت فعال نمایید.

با تجه به مطالب بالا می توان این نتیجه را گرفت که :

استفاده از این دست از این افزونه ( نوار پیشرفت ) برای مطالعه مطالب سایت سایت توسط کاربرانتلت یک مزیت به حساب می آید که تیم گتران وب در این مقاله آن را برای شما همراهان همیشگی آموزش داد و آن را برای دانلود در اختیارتان قرار می دهیم .

۵/۵ - (۲ امتیاز)

One thought on “افزونه ایجاد نوار پیشرفت مطالعه یک صفحه با اسکرول صفحه در وردپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This is a staging enviroment